TEEKANNE wspiera Interior Congress 2014

TEEKANNE wspiera Interior Congress 2014

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

6 listopada w Business Centre Club w Warszawie odbył się szósty  Kongres Wyposarzenia Wnętrz, zorganizowany przez firmę Promedia. Każdego roku wydarzenie przyciaga coraz więcej zagranicznych gości, w związku z czym  przyjęło ono nazwę  Interior Congress. Partnerem wydarzenia została marka Teekanne Polska.

Tegoroczna edycja była proeksportowa: głównym jej celem zostało  przeanalizowanie metod zwiększenia sprzedaży na rynkach zagranicznych.  Wydarzenie było jedyną okazją całościowego zapoznania się  z ofertą największych targów wnętrzarskich zarówno w Polce, jak i zagranicą. W kongresie wzięli udział przedstawiciele, organizatorzy takich znanych przedsiewzięć jak targi Fast Textile organizowane w Ptak Expo, Meble Polska, Home Decor, Housewares Show  Chicago, Heimtextile, Christmas World, Hong Kong Houseware Fair i inne. Dzięki prelekcjom uczestnicy dowiedzieli się więcej o specyfice działania na rynkach nie tylko europejskich, ale także  azjatyckich oraz amerykańskim. W trakcie kongresu odbyło się szereg wykładów i paneli dyskusyjnych poświęconych tematom e-commerce,  wykorzystaniu nowoczesnych systemów informatycznych oraz budowaniu najlepszych strategii eksportowych.

Przed oficjalnym zakończeniem wydarzenia uczestnicy wzięli udział w losowaiu upominków, wśród których były zestawy aromatycznych herbat marki Teekanne.

Warto podkreślić, że przedsiewzięcia takiego typu przestają pełnić funkcję miejsc dla spotkań handłowych. Stają się  coraz znaczącym źródłem wiedzy teoretycznej i praktycznej z branży, a nieformalne spotkania są idealną możliowścią dla networkingu i nawiązania cennych znajomości.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: TEEKANNE Polska

infoWire.pl