Bayer rozszerza umowę najmu w Olivia Business Centre o 1000 mkw.

Bayer rozszerza umowę najmu w Olivia Business Centre o 1000 mkw.

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.plŹródło:InfoWire.pl

Bayer, międzynarodowa firma działająca w trzech kluczowych obszarach: ochrony zdrowia, środków ochrony roślin i wysoko specjalistycznych materiałów, rozszerzyła umowę najmu w Olivia Tower, budynku Olivia Business Centre, o blisko 1000 m kw. Centrum usług księgowych Bayer Service Center Gdańsk (SCG) zajmuje dziś 2,3 tys. mkw., a już w lipcu 2015 osiągnie 3,3 tys. m kw.

- Dodatkowa powierzchnia wiąże się z rozwojem gdańskiego centrum usług księgowych Bayer i prowadzonymi cały czas procesami rekrutacyjnymi. W Gdańsku znaleźliśmy wszystko, co potrzebne do długoterminowego rozwoju naszego oddziału - dostęp do wykształconych pracowników, wsparcie ze strony instytucji publicznych oraz dostęp do najwyższej jakości powierzchni biurowej i infrastruktury transportowej - mówi Remigiusz Wojciechowski, szef Bayer Service Center Gdańsk.

Trójmiejskie centrum usług wspólnych obsługuje procesy księgowe na rzecz oddziałów firmy Bayer w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, Południowo-Wschodniej oraz krajów skandynawskich. W jednostce pracują m.in. specjaliści w dziedzinie rachunkowości, biegle posługujący się językami obcymi. Międzynarodowy gigant wybrał Olivia Business Centre w Gdańsku jako lokalizację swojego centrum usług księgowych w 2012 roku.

Firmę Bayer w transakcji najmu reprezentowali eksperci z firmy doradczej JLL. - Bardzo się cieszymy z możliwości długofalowej współpracy z Bayer w Polsce i na świecie. Decyzja Bayer o rozszerzeniu zajmowanej powierzchni jest jednym z dowodów na to, że Trójmiasto to mocna lokalizacja w Polsce i w Europie Środkowej pod względem aktywności sektora usług dla biznesu. Z danych ABSL wynika, że w II połowie 2014 r. centra z kapitałem zagranicznym zatrudniały ok. 12 500 osób. Udział sektora w zajętej powierzchni biurowej w Trójmieście na koniec roku kształtował się na poziomie 27 proc. - mówi Magdalena Reńska, Dyrektor Oddziału JLL w Trójmieście.

Oprócz najnowocześniejszych biur w OBC dostępne są m.in. 3 niezależne centra konferencyjne, inkubator przedsiębiorczości z biurami typu instant office, przedszkole, żłobek, centrum medyczne Medicover, apteka, restauracja, kawiarnia Starbucks, sushi bar, sklep, salon fryzjerski, 3 banki, bankomat, salon sprzedaży Energa, notariusz. Planowane jest otwarcie kolejnej restauracji. Centrum posiada dużą liczbę miejsc parkingowych, także bezpłatnych, oraz szatnie dla rowerzystów. W OBC koncentruje się życie gospodarcze metropolii gdańskiej.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Olivia Business Centre

infoWire.pl