Havas Worldwide przejmuje Content King. Barbara Stawarz będzie odpowiadać za rozwój oferty w obszarze content marketingu w grupie Havas Worldwide w Polsce

Havas Worldwide przejmuje Content King. Barbara Stawarz będzie odpowiadać za rozwój oferty w obszarze content marketingu w grupie Havas Worldwide w Polsce

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

Barbara Stawarz, ceniona specjalistka z zakresu content marketingu, dołącza do Havas Worldwide i będzie zarządzać nową strukturą w ramach Havas Worldwide specjalizującą się tworzeniu strategii marketingowych i budowaniu wizerunku marek. W zakresie działań content marketingowych Havas Worldwide w Polsce będzie funkcjonować pod marką Content King. 

Do zadań Barbary Stawarz będzie należeć rozwój kompetencji z obszaru content marketingu w strukturze Havas Worldwide w Polsce z wykorzystaniem zaplecza i możliwości międzynarodowej Grupy.

Cieszymy się, że Basia dołącza do Havas Worldwide, aby wspólnie z nami budować kompetencje content marketingu - powiedziała Katarzyna Kamińska, COO Havas Worldwide w Polsce. Zdecydowaliśmy się rozwijać tę kompetencję pod niezależną marką ze względu na jej wyspecjalizowany charakter i możliwość stworzenia zupełnie nowej oferty zarówno dla naszych obecnych, jak i przyszłych klientów - dodała.

Barbara Stawarz to ekspert w obszarze content marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży internetowej, założycielka agencji świadczącej usługi z zakresu content marketingu w internecie. Jest autorką książki ,,Content marketing po polsku", współautorką wielu publikacji książkowych i tekstów w magazynach branżowych. Często występuje jako prelegentka na licznych konferencjach i prowadzi szkolenia. Przewodniczy grupie content marketingowej w IAB.

Dołączenie do struktur Havas Worldwide w Polsce to dla mnie przykład doskonałej synergii - mówi Stawarz. - Z jednej strony zachowuję znaczną niezależność w prowadzeniu działań specjalistycznych  w  zakresie content marketingu.  Z drugiej - mogę czerpać z ogromnego doświadczenia i zaplecza, jakie daje sieciowa struktura Havas Worldwide. Dzięki temu Havas Worldwide pod marką Content King może oferować pełny zakres narzędzi content marketingowych na najwyższym poziomie  - dodaje.

Wraz z Barbarą Stawarz do grupy Havas Worldwide w Polsce w ramach struktury Content King dołączą  specjaliści z obszaru content marketingu. 

Barbara Stawarz

Z branżą internetową związana od 2005 roku. Założycielka agencji specjalizującej się w content marketingu. Wcześniej pracowała po stronie mediów, m.in. w:  ,,Rzeczpospolitej", Hubert Burda Media oraz w InnovaWeb. Jest szefową grupy content marketingowej w IAB.

Autorka książki ,,Content marketing po polsku", współautorka publikacji książkowych oraz autorka wielu publikacji w magazynach branżowych. Prelegentka na licznych konferencjach i szkoleniowiec. Od 5 lat wykładowca akademicki w SWPS, SGH oraz na AGH. W pracy naukowej zafascynowana wpływem internetu na relacje międzyludzkie i komunikację masową.

Content King

Content King to król treści i nowoczesnego marketingu. Specjalizacją Content King są strategie komunikacji z klientami i budowanie wizerunku w internecie, ale także wzmacnianie bieżących działań marketingowych za pomocą content marketingu. Działania marketingowe w internecie opieramy na filozofii inbound marketing, czyli sztuce bycia znalezionym w sieci. Oferta Content King jest skierowana do wszystkich firm, które wierzą w siłę budowania społeczności wokół marki.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Havas Worldwide

infoWire.pl