Dlaczego nic to więcej niż wszystko? - rusza nowa kampania promująca OC w PZU

Dlaczego nic to więcej niż wszystko? - rusza nowa kampania promująca OC w PZU

Dodano:   /  Zmieniono: 

18 maja rusza kampania PZU promująca ubezpieczenie komunikacyjne OC z usługą Bezpośredniej Likwidacji Szkody (BLS). Kampania ma za zadanie uświadomić klientom, że wybierając OC z BLS w PZU zyskają dużo więcej niż oszczędność finansową. Kupując OC w PZU dostają to, co jest esencją ubezpieczeń - spokój. Kampania z udziałem Marcina Dorocińskiego, obejmuje spoty telewizyjne oraz działania w internecie na www.tylkospokoj.pl

- Dlaczego nic to więcej niż wszystko? NIC to zero problemów po stłuczce. A wszystko to - nerwy, strata czasu... Jeśli masz OC z bezpośrednią likwidacją szkody (BLS) masz spokój - bo wszystkie formalności załatwiasz z PZU, a nie z ubezpieczycielem sprawcy. Najnowsza kampania pokazuje posiadaczom OC, że nie zawsze więcej oznacza lepiej. Wybór ubezpieczenia OC wyłącznie z uwagi na cenę przekłada się niestety bardzo często na realny wzrost problemów ubezpieczonego. Nerwy, strata czasu to wszystko co możesz otrzymać w pakiecie z OC, jeśli nie masz usługi Bezpośredniej Likwidacji Szkód oferowanej przez PZU - mówi kierownik zespołu reklamy i mediów w PZU Rafał Kowalczyk.

Jeżeli samochód klienta PZU zostanie uszkodzony w kolizji drogowej, której sprawca ma OC komunikacyjne w innym towarzystwie, PZU weźmie na siebie załatwienie wszystkich formalności z ubezpieczycielem sprawcy. Wyceni szkodę, zorganizuje naprawę samochodu lub pokryje jej koszty niezależnie od miejsca, gdzie sprawca kolizji był ubezpieczony.

- Bezpośrednia Likwidacja Szkody, jest czymś więcej, niż jedynie usługą. To sposób myślenia, postawa, która wynika z założenia, że oferujemy naszym klientom, to co dla nich i ich rodzin najlepsze - dodaje Rafał Kowalczyk.

Kampania potrwa do 28 czerwca i obejmie spoty telewizyjne emitowane w głównych stacjach telewizyjnych (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, a także działania w internecie na głównych portalach.

Autorem pomysłu na kampanię jest agencja DDB. Media zakupił Starlink.

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Grupa PZU

infoWire.pl

Czytaj także