DUON: Zmienimy rynek energii - nowe zasady sprzedaży energii do małych i średnich firm

DUON: Zmienimy rynek energii - nowe zasady sprzedaży energii do małych i średnich firm

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

Od lipca DUON wprowadza nową ofertę sprzedaży energii elektrycznej i gazu do segmentu Małych i Średnich Firm. Według zarządu DUON to rozwiązanie ma całkowicie zmienić standardy usług dedykowanych na rynku gazu i energii klientowi instytucjonalnemu, które obecnie obowiązują na polskim rynku.

Business Class to produkt przygotowany przez DUON, skierowany do wszystkich firm, niezależnie od ich wielkości. W ramach nowej oferty każdy klient otrzymuje od spółki szereg korzyści:

o niską cenę energii elektrycznej,
o gwarancję stałej ceny, nawet do końca 2018 roku,
o darmowy audyt dystrybucyjny,
o darmowy audyt fotowoltaiczny,
o obsługę w standardzie VIP,
o premię finansową (1000 zł/rok) dla klientów, którzy kupują w DUON jednocześnie gaz i energię elektryczną.

- Mimo, że z uwolnionym rynkiem mamy do czynienia już ponad 7 lat, do tej pory zmiany sprzedawcy dokonało mniej niż 20% wszystkich firm. Pokazuje to, że sama niższa cena nie jest wystarczającym argumentem do rezygnacji z usług Koncernów Energetycznych - twierdzi Krzysztof Noga - Prezes Zarządu DUON Marketing and Trading S.A. - Analizując obawy klientów i ich oczekiwania doszliśmy do wniosku, że głównym czynnikiem, który powstrzymuje firmy od zmiany dostawcy jest strach przed pogorszeniem standardu obsługi klienta, zwłaszcza w zakresie dystrybucji - dodaje.

Aby zagwarantować klientom najwyższą jakość obsługi, DUON przygotował ofertę Business Class. Wybierając ją, każda, nawet najmniejsza firma, otrzyma do obsługi dwóch dedykowanych doradców, których będzie znała z imienia i nazwiska, co w przypadku pytań pozwoli na ominięcie infolinii ogólnej. Zadaniem opiekunów, oprócz bieżącej obsługi, będzie realizowanie wszystkich potrzeb energetycznych klienta, w tym zgłaszanie wniosków do Dystrybutorów. Dodatkowo, u każdego odbiorcy zostanie przeprowadzony audyt dystrybucyjny, który pozwoli określić, czy klient ma dobrze dobraną grupę taryfową oraz moc, a także poinformuje, ile mógłby zaoszczędzić realizując rekomendację DUON. W przypadku, gdy klient zdecyduje się wprowadzić w życie wnioski z audytu, całą procedurę w jego imieniu przeprowadzi DUON.

To jednak nie wszystko. - W związku z rosnącym zainteresowaniem fotowoltaiką będziemy również wykonywać audyty, które podpowiedzą naszym odbiorcom, ile mogą zarobić na produkcji energii ze słońca. Audyty będą przeprowadzane w siedzibie firmy lub gospodarstwie domowym, wskazanym przez właściciela. Chcemy pomóc naszym klientom dostrzec wielki potencjał płynący z technologii solarnych. Ważne, by na jak najwcześniejszym etapie włączyć odbiorców w rozwój energetyki prosumenckiej - podkreśla Krzysztof Noga.

DUON jest liderem na rynku gazu - w 2014 roku, 50% firm, które zmieniły sprzedawcę gazu wybrało DUON. Spółka wprowadziła dodatkową gratyfikację za łączony zakup gazu i prądu, który wynosi nawet 1000 zł rocznie.

 


dostarczył infoWire.pl
 

Czytaj także