Nauka bliżej życia w zintegrowanej kampanii 3M Science. Applied to Life.(TM) w Polsce

Nauka bliżej życia w zintegrowanej kampanii 3M Science. Applied to Life.(TM) w Polsce

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło:InfoWire.pl

Firma 3M w Polsce wprowadza nową odsłonę marki - 3M Science. Applied to Life.(TM) - aby podkreślić wpływ, jaki nauka 3M wywiera na otaczający nas świat. W ramach nowej odsłony marki przez cały wrzesień w Polsce będzie realizowana kampania, promująca dwa rozwiązania: półmaskę filtrującą 3M(TM) Aura(TM) oraz tarcze do cięcia Cubitron(TM) II.

3M chce, aby ludzie na całym świecie wiedzieli, jak nauka 3M każdego dnia wpływa na jakość ich życia. Nowa odsłona marki wiąże się z dwoma produktami - półmaską filtrującą 3M(TM) Aura(TM) oraz ziarnem ściernym Cubitron(TM) II. Oba te produkty łączy zastosowanie technologii, które sprawiły, że produkt choć skomplikowany w wytwarzaniu, jest łatwy w użyciu. Produkty, dzięki rozwiązaniom naukowym zwiększają jakość życia i pracy tych, którzy ich używają - dzięki elektrostatyce półmaska filtrująca zapewnia jednoczesny komfort i bezpieczeństwo pracownika fabryki, zaś precyzyjnie formowane dzięki technologii mikroreplikacji ziarno ścierne - ma unikalny trójkątny kształt, który wpływa na zwiększenie wydajności i skrócenie czasu pracy szlifierza, czy spawalnika.

Do niedawna firma 3M mówiła głównie o innowacyjności. Teraz kładzie nacisk na naukę. Ale nauka... to tylko nauka, dopóki nie znajdzie jakiegoś zastosowania. A 3M stosuje ją do rozwiązywania problemów i polepszania codziennego życia. Już w 2014 roku firma uzyskała 100 000 innowacyjnych patentów i zatrudnia 90 000 pracowników w 70 krajach, obsługując klientów z ponad 200 państw, a teraz chce, aby świat dowiedział się, jak zmienia ludzkie życie. Rokrocznie firma przeznacza na badania i rozwój nad nowymi produktami około 6-7 % swojego budżetu i rejestruje ponad 500 patetów.Tylko w 2014 roku wydała na ten cel to ponad 1,7 mld dolarów.

,,3M to firma bazująca na nauce. Chcemy pokazać naszym klientom, w jaki sposób zwiększa ona jakość ich życia oraz pracy. W kampanii skupiamy się na dwóch bohaterach marki 3M, wykorzystywanych w zakładach pracy - półmasce filtrującej Aura(TM) oraz ziarnie ściernym Cubitron(TM) II. Oprócz samych produktów chcemy również zaprezentować ich wynalazców, aby pokazać, że za naszymi rozwiązaniami stoją konkretne osoby, w tym także Polacy" - powiedział Sebastian Arana, Dyrektor Generalny 3M Poland.

Kampania 3M Science. Applied to Life.(TM) będzie oparta na nowej narracji 3M, która pokazuje nieoczekiwane i godne uwagi przykłady tego, jak nauka 3M polepsza życie, oraz na nowym systemie wizualnym, który ożywia markę poprzez odważne kolory, wzory i środki wyrazu.

Wprowadzając nową tożsamość marki, 3M chce, aby klienci poczuli jej obecność w swoim codziennym życiu. Przekaz ma być prosty, sugestywny i znajomy. Kampania będzie realizowana w mediach tradycyjnych oraz internetowych poprzez reklamę i intrygujące filmy video, poprzez działania PR, a także reklamę outdoorową w całej Polsce - billboardy i autobusy. Odświeżona została także strona internetowa www.3M.pl, na której będzie można znaleźć przykłady naukowych rozwiązań 3M.

Czy chodzi o szklane mikrosfery 3M(TM) Glass Bubbles w samochodach, stetoskop Litmann(R) z funkcją Bluetooth w gabinecie lekarskim, folię odblaskową Scotchlite(TM), która zapewnia bezpieczeństwo na drodze, czy technologie zwiększające poziom jasności ekranów w urządzeniach elektronicznych - nowa odsłona marki ma wywołać dyskusję, która zmieni tradycyjne postrzeganie firmy.

Zapraszamy na www.3m.pl/aura oraz na www.3m.pl/cubitron


dostarczył infoWire.pl