Rusza kampania promująca 37. PZU Maraton Warszawski

Rusza kampania promująca 37. PZU Maraton Warszawski

Dodano:   /  Zmieniono: 

14 września wystartowała kampania PZU promująca udział w 37. PZU Maratonie Warszawskim. Działania skierowane są do uczestników imprezy biegowej oraz ich bliskich.

Główną ideą kampanii jest przekaz, że łatwiej zadbać o zdrowie i kondycję, kiedy wspierają nas najbliżsi. To właśnie ich obecność motywuje nas do działania. Hasła kampanii: ,,Biegnij, kochanie, biegnij" oraz ,,Biegnij, tato, biegnij" mają zachęcić bliskich do kibicowania na trasie maratonu, a zawodnikom dać siłę do pokonania trasy.

Każdy uczestnik maratonu w pakiecie startowym otrzyma niebieską opaskę z tekstem ,,Dam radę", który będzie dodatkowo motywował do pokonania trasy maratonu. Do 13 września uczestnicy mieli także możliwość zamówienia opaski z własnym, zindywidualizowanym napisem, dzięki specjalnej aplikacji zamieszczonej na stronie www.pzuzdrowie.pl.  

Z myślą o biegaczach PZU przygotowało również specjalne działania ambientowe. Na trasie maratonu, w tunelu Wisłostrady, wyświetlane będą hasła, takie jak: ,,Po zwycięstwo. Po siłę", ,,Aby pokonać samą siebie", ,,Pamiętaj o swojej motywacji" czy ,,Dasz radę".

Kampania zakłada zintegrowane działania reklamowe, online i ambient. Na potrzeby akcji powstały dwie wersje 10-sekundowych spotów telewizyjnych. Komunikacja obejmuje także prasę, internet oraz reklamy outdoorowe na warszawskich autobusach. Działania potrwają do 27 września, czyli do dnia, w którym wystartuje 37. PZU Maraton Warszawski.

Autorem pomysłu na kampanię jest agencja VML. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.



dostarczył infoWire.pl