Hector & Karger RE_ALITY - innowacyjny lookbook w rozszerzonej rzeczywistości!

Hector & Karger RE_ALITY - innowacyjny lookbook w rozszerzonej rzeczywistości!

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.plŹródło:InfoWire.pl

Hector & Karger RE_ALITY to pierwszy na świecie interaktywny lookbook marki modowej, w pełni zrealizowany w rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality). Jest to technologia łącząca świat rzeczywisty z generowanym komputerowo obrazem 3D.  Dzięki aplikacji Tap2C, mamy możliwość obejrzenia kolekcji ubrań w zupełnie innym wymiarze niż dotychczas. Przy użyciu smartfona HTC One M9, tradycyjna fotografia lookbookowa prezentowana jest w postaci trójwymiarowej sylwetki. Najnowsze projekty, sfotografowane na modelce, możemy obejrzeć z każdej perspektywy 360 stopni!

Hector & Karger to duet projektantów, za którym stoją: Hektor Świtalski - absolwent renomowanej uczelni London College of Fashion oraz Robert Karger - absolwent Uniwersytetu Artystycznego w  Poznaniu. Tworzą młodą markę modową z sektora high fashion. Ich styl projektowania można określić mianem elegancji nowej generacji, czyli połączenia wyrafinowanego seksapilu ze świeżymi, nieoczywistymi krojami i najnowszymi technologiami. Marka HTC inspirowała projektantów podczas tworzenia kolekcji Jesień/Zima 2015/16.

"Kamera HTC RE, zainspirowała nas nie tylko w kontekście swojej fantastycznej technologii i designu, ale również intrygującej nazwy.  Hasło RE oraz technologia Augmented REality, stały się dla nas pretekstem do gry słownej. Stąd tytuł dla całej jesienno-zimowej kolekcji, czyli HECTOR & KARGER RE_ALITY." - opowiada duet Hector&Karger.

Projekty duetu zdefiniowane są w wyrazistej formie, pełnej kontrastów i perfekcyjnych cięć. Kolekcja Jesień/Zima 2015/16 to, według duetu, estetyczny balans pomiędzy klimatycznymi fotografiami Helmuta Newtona z lat 80-tych, seksapilem rodem z francuskiego ,,Vogue", a tym co dzieje się obecnie na świecie w dziedzinie najnowszych technologii. Cała kolekcja utrzymana jest w odcieniach czerni i bieli oraz głębokiej zieleni. W kolekcji odnaleźć można m.in. marynarki typu ,,femme-fatal" - rzeźbiące talię i biust, ze specjalnie wszywanymi gorsetami, skórzane spodnie ze specjalną aplikacją modelującą pośladki nadającej efekt ,,push up", koronkowe bluzy z przeskalowanymi zamkami lub lateksowymi nadrukami, koronkowe/cekinowe dresy oraz transparentne bluzy i sukienki z nadrukowanym aksamitnym motywem serc. Przeważające tkaniny to strukturalne koronki, skóry, aksamitne printy oraz cekiny.

Kamera HTC RE stała się także inspiracją do realizacji serii t-shirtów w najnowszej kolekcji. ,,Mając już hasło, przyszedł czas na print, stąd pochodzą wariacje na temat logotypu Hector&Karger, hasła RE_ALTY i nazwy samej kamery HTC, czyli RE_." - dodają projektanci. 

Nowe technologie nie po raz pierwszy wkraczają w świat mody. Marka HTC od lat współpracuje ze znanymi projektantami takimi jak Sabrina Pilewicz, Bohoboco, Tomaotomo i Maciek Sieradzky. Smarfony HTC, szczególnie HTC One M9 jest doskonałym przykładem na to, że także współczesna technologia nie boi się szukać inspiracji w modzie. Skrzętnie przemyślane, przyciągające wzrok wzornictwo zostało zaprojektowane z myślą o ludziach, którzy cenią sobie piękno i precyzję.

Realizacje Hector & Karger RE_ALITY można śledzić na specjalnym blogu opisującym krok po kroku działania dotyczące projektu: blog.hector-karger.com. Backstage tej nietypowej sesji uwieczniony jest przy użyciu kamery HTC RE, która umożliwia streaming, czyli transmisję na żywo poprzez YouTube.

Foto: Bartek Wieczorek I LAF AM // MUA: Dariusz Kotarski I Estee Lauder //

Włosy: Damian Witkowski I JAGA HUPAŁO_Born to create // Modelka: Maria I Gagamodels // Stylista: Karolina Limbach // Producent: Mateusz Kaczorowski I HouseOfDuckd & Hector&Karger // Backstage: Dębski & Zawieja Powered by HTC

Partnerami projektu są:  Estée Lauder, HTC, TAP2C, Viva!MODA // Producentem projektu jest: HouseOfDuck

 


dostarczył infoWire.pl