Sukces pierwszej edycji Rich Tour - statystyki

Sukces pierwszej edycji Rich Tour - statystyki

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.plŹródło:InfoWire.pl

Rich Tour 2015 - pierwsza edycja imprezy przygotowanej przez youtuberów z Rich Zone właśnie dobiegła końca. Zorganizowany przez nich projekt objął dziesięć imprez, każda w innym mieście Polski. Z założenia kameralne spotkania, miały być okazją do kontaktu fanów z szóstką najpopularniejszych w Polsce, internetowych twórców wideo ze świata gier. Sześć i pół tysiąca fanów Gimpera, Izaka, Rojo, Nitro, Mandzio, Isamu wykupiło komplet biletów dystrybuowanych przez platformę NuPlays, a filmy youtuberów relacjonujące wydarzenie miały w sumie ponad pięć milionów wyświetleń.  

Mimo gigantycznego zainteresowania udało się zachować kameralny, rodzinny wręcz charakter eventów, umożliwiając widzom bezpośredni kontakt z twórcami. ,,W przeciwieństwie do innych imprez tego typu postawiliśmy na szeroko rozumianą integrację z naszymi fanami oraz traktowanie każdej osoby indywidualnie. Przede wszystkim, skupiliśmy się na odwiedzeniu mniejszych ośrodków miejskich, gdzie dotychczas brakowało spotkań z osobami tworzącymi treści w serwisie YouTube" - komentuje Gimper zakończoną edycję Rich Tour.

Przez cały czas trwania imprezy Gimper, Izak, Rojo, Nitro, Mandzio, Isamu zamieszczali relacje i zdjęcia na ich kanałach social media, co zaowocowało następującymi statystykami:

  • 5 209 421 wyświetleń w serwisie YouTube (nie licząc relacji i filmów nagranych przez fanów) i 383 351 kliknięć ,,lubię to" oraz 17 561 komentarzy 
  • 28 533 014 zasięgu postów w serwisie Facebook (nie licząc zdjęć publikowanych przez fanów ) i 1 051 186 kliknięć ,,lubię to" pod tymi postami
  • 1 031 261 polubień zdjęć z #RichTour w aplikacji Instagram

 Platforma NuPlays, jako partner wydarzenia, zorganizowała dystrybucję biletów i jego promocję.

 Linki do wspomnianych kanałów YouTube, Facebook oraz Instagram można znaleźć na stronach http://tour.richzone.eu/ oraz http://richzone.eu/

 


dostarczył infoWire.pl