2015 to był rok Ytong - od 20 lat jednej z ulubionych marek budowlanych Polaków

2015 to był rok Ytong - od 20 lat jednej z ulubionych marek budowlanych Polaków

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło:InfoWire.pl

Mijający rok był szczególny dla marki Ytong. Od dwóch dekad wspiera ona Polaków w realizacji marzenia o własnym domu. Wytycza przy tym nowe drogi rozwoju budownictwa, ale i podąża za zmieniającymi się potrzebami rynku czy coraz surowszymi wymogami legislacyjnymi. Rocznica to czas podsumowań, zatem zapraszamy do bliższego zapoznania się z historią marki Ytong w Polsce.

Ytong jest już od 20 lat w Polsce. Ten pełen sukcesów czas zawdzięcza przede wszystkim gamie wysokiej jakości produktów, takich jak: bloczki Ytong Energo+ i Ytong Energo, Ytong Panel, Ytong Interio oraz elementom systemowym, jak nadproża czy stropy. Marka stała się synonimem najwyższej jakości i precyzji rozwiązań budowlanych. Polacy jej zaufali, bo wiedzą, że nikt tak jak Ytong nie stawia na energooszczędność i innowacyjność. Te cechy zawsze odróżniały markę Xelli od konkurencji. Nie bez przyczyny w mijającym 2015 roku firma promowała się hasłem: ,,Byliśmy energooszczędni, zanim ktokolwiek znał to słowo".

Ytong, choć to marka rozpoznawalna na całym świecie, powstaje w Polsce z polskich, naturalnych surowców. W kraju istnieją cztery zakłady produkcyjne Ytong: Ostrołęka, Sieradz, Milicz oraz Piła. Uznawane są za najlepsze w Europie, co potwierdzają liczne otrzymywane przez nie nagrody w Międzynarodowym Konkursie Jakości Ytong.

Ytong był pierwszym materiałem budowlanym, w którym natura napotkała technologię. Produkcja w zakładach Ytong oparta jest o naturalne surowce poddane obróbce zarządzanej skomputeryzowaną, nowoczesną linią produkcyjną. Proces produkcji odbywa się bezodpadowo, z troską o zasoby naturalne i czystość środowiska. Ytong szczyci się swoją unikalną technologią, więc raz w roku organizowane są Dni Otwarte w zakładach produkcyjnych.

Ytong jest marką silnie zaangażowaną w rozwój polskiego rynku budowlanego jak i świadomości ekologicznej wśród Polaków. Na przestrzeni minionych 20 lat Ytong inspirował i realizował bardzo różne działania edukacyjne. Były to m.in. Akademia Murowania Ytong Silka dla uczniów szkół średnich i zawodowych, ucząca praktycznie i teoretycznie adeptów murarstwa, czy też Akademia Kobiet Budujących oraz Kompas Budowy dla przyszłych inwestorów indywidualnych.

To tylko wycinek działalności Xella Polska. Na specjalnie przygotowanych infografikach przedstawiamy w skrócie 20 lat historii marki Ytong w Polsce!

 

Czytaj również: Ytong: dom i rodzina 1995-2015 - raport i badanie społeczne

 

 


dostarczył infoWire.pl