Branża budowlana mierzy wysoko. KRAUSE kolejny raz zaprezentowało się na targach BUDMA

Branża budowlana mierzy wysoko. KRAUSE kolejny raz zaprezentowało się na targach BUDMA

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

Zakończyła się jubileuszowa 25. edycja targów BUDMA - największej w tej części Europy imprezy poświęconej branży budowlanej i architektonicznej. Imponująca ilość zarówno wystawców, jak i zwiedzających niezbicie dowiodła, że rynek budowlany w Polsce ma się bardzo dobrze. Wśród wystawców nie zabrakło KRAUSE. Renomowany producent drabin, podestów i rusztowań zaprezentował w Poznaniu innowacyjne rozwiązania dedykowane profesjonalistom i majsterkowiczom.

Stoisko KRAUSE, producenta znanego z rozwiązań spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa, podobnie jak w latach ubiegłych cieszyło się dużym zainteresowaniem gości. Uwagę przykuwały drabiny wielofunkcyjne i pomosty jezdne dedykowane profesjonalistom, jak również konstrukcja specjalna, stworzona z myślą o tegorocznej imprezie. - Zdecydowaliśmy się na przygotowanie konstrukcji, która w najlepszy sposób pokazywałaby nasze wszystkie możliwości techniczne i technologiczne. Chcieliśmy zwrócić uwagę na zastosowane materiały, innowacyjne systemy zabezpieczeń oraz modułowość i uniwersalność, dzięki którym możliwa jest realizacja każdego, nawet najbardziej wymagającego, projektu. Nasi goście doceniali szczególnie bezpieczeństwo, mobilność, wygodę użytkowania, a także elastyczność montażową produktów do użytku profesjonalnego - tłumaczy Magdalena Moczurad, ekspert firmy KRAUSE.

Wśród prezentowanych produktów nie zabrakło także tych, do zastosowań domowych. Odbiorcy indywidualni chętnie testowali drabiny uniwersalne STABILO oraz przegubową drabinę teleskopową TeleMatic marki MONTO(R), którą z łatwością ustawimy na schodach i w bezpieczny sposób umyjemy trudno dostępne okna lub stworzymy galerię zdjęć na ścianie wzdłuż stopni.

Duże zainteresowanie, jakim cieszyło się nasze stoisko pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość, zarówno jeśli chodzi o rozszerzanie współpracy z dotychczasowymi klientami, jak i nawiązanie kontaktów, które w najbliższej przyszłości zaowocują podpisaniem nowych kontraktów - podsumowuje Magdalena Moczurad.


dostarczył infoWire.pl