Bonnier Business Polska z najbardziej opiniotwórczymi mediami ekonomicznymi w 2015 r.

Bonnier Business Polska z najbardziej opiniotwórczymi mediami ekonomicznymi w 2015 r.

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło:InfoWire.pl

Bankier.pl został uznany najbardziej opiniotwórczym portalem biznesowym 2015 roku w badaniu Instytutu Monitorowania Mediów. Puls Biznesu znalazł się w czołówce ekonomicznych mediów w kategorii prasa - zajmując drugie miejsce.

IMM w swoim raporcie analizuje publikacje odwołujące się do artykułów, wypowiedzi, stwierdzeń, które pojawiły się na łamach, bądź antenie innego medium. Na media z grupy Bonnier Business Polska powołano się w ubiegłym roku łącznie aż 1695 razy.  

Bankier.pl w 2015 roku był  nr 1  wśród portali ekonomicznych. Cytowano go 485 razy. Kolejne miejsca zajęły money.pl, stooq.pl i comperia.pl.

Bankier.pl zakwalifikował się również do zestawienia najbardziej opiniotwórczych portali internetowych i został sklasyfikowany na 5 miejscu, wyprzedzając takie portale jak wp.pl, gazeta.pl, money.pl, czy wirtualnemedia.pl.

Puls Biznesu zajął drugie miejsce w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych o tematyce biznesowej. Z informacji publikowanych na jego łamach dziennikarze korzystali aż 1210 razy.

 

Najbardziej opiniotwórczymi mediami ogólnotematycznymi w 2015 r., wg zestawienia Instytutu Monitorowania Mediów, zostały: Gazeta Wyborcza (prasa), RMF FM (rtv) i Onet.pl (internet).

Badanie przeprowadzono na podstawie 56 780 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 stycznia - 31 grudnia 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 53 254 razy (36 632 razy w prasie, 11 752 w telewizji i 8894 w radiu).

 


dostarczył infoWire.pl