Foreo UFO można było kupić za... 43 zł. Marka straciła 10 mln dolarów

Foreo UFO można było kupić za... 43 zł. Marka straciła 10 mln dolarów

FOREO UFO
FOREO UFO Źródło:YouTube
W Black Friday na stronie internetowej foreo.com doszło do 2-godzinnych zakłóceń. To kosztowało markę ponad 10 milionów dolarów. Mimo to firma Foreo zapowiada, że wszystkie zakupy zostaną zrealizowane.

W czarny piątek firma, która produkuje popularne także w Polsce szczoteczki soniczne do oczyszczania i masażu twarzy, zapowiedziała promocje na urządzenie o nazwie UFO. Bez przeceny produkt kosztuje 1199 złotych. Przez dwie godziny na stronie był on w sprzedaży za 43 złote. Niska cena wynikała z błędu – cenę urządzenia pomylono z ceną masek w płachcie kompatybilnych z UFO. Firma zdecydowała jednak, że wszystkie zamówienia zrealizuje.

W ciągu dwóch godzin klienci zakupili ponad 38 tysięcy urządzeń w promocyjnej cenie. To doprowadziło do strat wynoszących 10 milionów dolarów. W Polsce klienci kupili 9 704 urządzeń UFO po cenie 96 proc. tańszej.

Filip Sedic, twórca Foreo wydał oświadczeniew sprawie. „Na rynku nie istnieje drugie takie urządzenie do pielęgnacji jak UFO, więc jeśli wiadomość o rekordowej obniżce na foreo.com dotarła do tysiąca osób na całym świecie, w zaledwie 2 godziny, to znaczy, że tym razem to fani FOREO byli bardziej czujni niż my, z powodu szaleństwa zakupowego w »Czarny piątek«” – napisał. Dodał, że firma straciła 10 mln dolarów przychodu, ale zyskała prawie 40 tys, nowych klientów. „Będziemy w związku z tym honorować wszystkie zamówienia” – zapewnił.

Czytaj też:
Nawet 90 proc. używanych kosmetyków do makijażu może zawierać groźne bakterie

Źródło: WPROST.pl / nowymarketing.pl