Pracownik lotniska zamienił prawie 300 identyfikatorów na walizkach. Z frustracji i gniewu

Pracownik lotniska zamienił prawie 300 identyfikatorów na walizkach. Z frustracji i gniewu

Walizka
Walizka Źródło: Fotolia / weedezign
66-letni mężczyzna pracował jako bagażowy na lotnisku w Singapurze. Ponieważ nie był zadowolony z wykonywanych przez siebie obowiązków, postanowił się zemścić. Zamienił identyfikatory na prawie 300 walizkach. Został skazany.

W poniedziałek 11 listopada 66-letni Tay Boon Keh został skazany na 20 dni więzienia za zamienienie identyfikatorów na prawie 300 walizkach, które znalazły się na lotnisku w Singapurze. W związku z działaniami mężczyzny pasażerowie po wylądowaniu nie mogli otrzymać swoich bagaży. Jak informuje Straits Times, mężczyzna, który pracował jako bagażowy, realizował swój plan, ponieważ nie był zadowolony z pełnionych przez siebie obowiązków. Był sfrustrowany i przepełniony gniewem. Twierdził, że jego praca wykańcza go fizycznie. O swoich przemyśleniach miał nawet poinformować przełożonego. Firma wówczas nie zdecydowała się jednak na zatrudnienie kolejnej osoby.

Tay Boon Keh zamieniał identyfikatory na walizkach od listopada 2016 roku do lutego 2017 roku. Nie pracuje już na lotnisku. Sąd, który zajmował się sprawą 66-latka został poinformowany, że mężczyzna cierpiał na depresję. Proceder, którego się dopuszczał miał także konsekwencje dla przewoźników. Jak podaje Straits Times, Singapore Airlines i SilkAir musieli wypłacić odszkodowanie w wysokości 42 tys. dolarów 221 pasażerom, których bagaże zostały przetransportowane w niewłaściwe miejsce.

Czytaj też:
Łódzkie. Znaleziono ciała dwóch Ukraińców w beztlenowej chłodni