TikTok otwiera biuro w Polsce. Chiński fenomen szuka pracowników

TikTok otwiera biuro w Polsce. Chiński fenomen szuka pracowników

TikTok
TikTok Źródło:Shutterstock / XanderSt
TikTok, czyli jedna z najbardziej popularnych platform społecznościowych, otwiera biuro regionalne w Polsce. Firma zapowiedziała, że szuka pracowników.

Platforma krótkich filmów wideo TikTok otwiera swoje biuro w Polsce, które odpowiedzialne będzie nie tylko za rozwój polskiego rynku, ale także kluczowych rynków w Europie Centralnej, w tym Rumunii, Węgier i Czech – poinformowała general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej Sylwia Chada.

„W I połowie 2021 roku firma planuje zatrudnić kilkadziesiąt osób na stanowiskach menedżerskich w obszarach nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów. Głównym zadaniem warszawskiego zespołu będzie wspieranie firm w rozwoju ich obecności marketingowej na TikToku oraz budowanie świadomości platformy w regionie” – czytamy w komunikacie.

TikTok w Polsce i krajach regionu

– TikTok pomaga łączyć ze sobą ludzi z całego świata, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, wieku czy doświadczeń. Bardzo się cieszę, że ja i mój zespół będziemy mieli przyjemność wspierać rozwój społeczności TikToka w Polsce oraz pozostałych krajach regionu, a także przedstawiać jego niezwykłe możliwości naszym partnerom biznesowym – powiedziała Sylwia Chada.

TikTok to najbardziej dynamicznie rozwijająca się i najchętniej pobierana aplikacja na świecie w minionym roku według Apptopia. Platforma zarejestrowała 100 mln aktywnych kont w Europie. TikTok znalazł się w rankingu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2020 w pierwszej setce najbardziej wartościowych marek na świecie i w pierwszej dziesiątce, w kategorii rozrywka, wskazano w informacji.

– W Polsce TikTok został przyjęty z wielkim entuzjazmem, a w ubiegłym roku odnotowaliśmy wzrost liczby naszych użytkowników o kilkadziesiąt procent. W 2020 roku zrealizowanych zostało ponad 600 kampanii dla największych marek w regionie, takich jak Lidl, McDonald, Hortex, mBank, L'Oréal czy Samsung. Jestem pewna, że już wkrótce do grona naszych partnerów dołączy jeszcze więcej polskich i międzynarodowych marek – dodała Sylwia Chada.

Czytaj też:
Niebezpieczne wyzwanie na TikToku. Nie żyje 10-letnia dziewczynka