Smartfon od Coca-Coli. Wiemy kiedy wejdzie na rynek

Smartfon od Coca-Coli. Wiemy kiedy wejdzie na rynek

Coca-Cola, zdjęcie ilustracyjne
Coca-Cola, zdjęcie ilustracyjne Źródło: Fotolia / eddaphoto.pl
To będzie nie lada gratka dla miłośników telefonów komórkowych. Amerykański gigant z branży napojów bezalkoholowych zamierza zająć się produkcją własnego smartfona. Pierwsze egzemplarze pojawią się już wkrótce na rynku indyjskim.

Wiadomość obiegła media społecznościowe z prędkością błyskawicy. – Telefon od Coca-Coli ma mieć premierę jeszcze w tym kwartale – poinformował Mukul Sharma w mediach społecznościowych.

Indyjski informator, który znany jest z tego, że szybko dociera do nowinek technologicznych mających pojawić się na rynku dodał też, że telefon ma mieć premierę jeszcze w tym kwartale.

Smartfon będzie nawiązywał wyglądem do popularnego napoju

twitter

Sharma w swojej wpisie podał także kilka bardzo istotnych szczegółów. Niektóre w jednoznaczny sposób nawiązują do popularnego napoju.

Smartfon od Coca-Coli będzie w kolorze czerwonym, a na obudowie umieszczony będzie duży napis z logotypem producenta. Producent swój nowy produkt nazwał Cola Phone.

Wpis Mukula Sharmy cieszył się dużym zainteresowaniem, internauci dopytywali o więcej szczegółów. Jedni zaznaczali, że nie mogą doczekać się premiery smartfona na rynku. Inni załączali zdjęcia swoich smartfonów na których mieli zamieszczone naklejki z logotypem Coca-Coli. Wpis szybko uzyskał ponad 91,2 tys. wyświetleń i blisko 1 tys. polubień.

Smartfon wyprodukowany we współpracy z chińskim gigantem

Nie obyło się bez pytań czy Czy Coca-Cola wyprodukuje urządzenie samodzielnie? Ze wstępnych informacji wynika, że smartfon będzie sprzedawany jako jeden z wariantów znanej chińskiej marki telefonów komórkowych.

Zdaniem zagranicznych mediów moduł tylnej kamery będzie wyglądał tak samo, jak smartfon Realme 10, który zaprezentowano na początku stycznia.

Coca-Cola wchodząc na rynek nowinek technologicznych nawiązała do ruchu swojej konkurencji. W 2016 roku na chińskim rynku z własnym telefonem zadebiutowała Pepsi. Po niej na podobny ruch zdecydowała się firma KFC, sześć lat temu spółka wprowadziła na chiński rynek limitowaną edycję telefonów.

Czytaj też:
Podatek cukrowy zmienił rynek napojów. Pół miliarda wpłaciła do budżetu Coca-Cola
Czytaj też:
Coca-cola wycofała się z Rosji, więc Rosja podrobiła Coca-colę, Fantę i Sprite'a

Opracował:
Źródło: Twitter