Utrudnienia dla klientów BGŻ BNP Paribas. Działać będą tylko bankomaty i płatności kartą

Utrudnienia dla klientów BGŻ BNP Paribas. Działać będą tylko bankomaty i płatności kartą

Dodano:   /  Zmieniono: 5
bankomat fot. lulu/Fotolia.pl
Oddziały Banku BGŻ BNP Paribas zostaną zamknięte wcześniej 10 listopada - o godz. 14. Natomiast bankowość elektroniczna i telefoniczna dla wszystkich klientów zostanie wyłączona o godz. 18 - ta blokada potrwa 4 dni, do 14 listopada do godz. 8.

Przerwa w dostępie do bankowości elektronicznej związana jest finałem fuzji operacyjnej, czyli scalenia i ujednolicenia obsługi połączonych wcześniej Banków BGŻ i BNP Paribas Banku Polska. Bank radzi klientom, by planowane przelewy zrealizować jak najszybciej. Bank nie planuje wyłączać transakcji kartami płatniczymi, tak więc wypłaty z bankomatów i płatności w sklepach będą obsługiwane na bieżąco.

Bank argumentuje, że ujednolicenie systemów zapewni ich efektywniejsze i bezpieczniejsze funkcjonowanie. "Bank zwraca uwagę, by jak zawsze, zachować ostrożność i nie reagować np. na e-maile czy SMS-y, zachęcające m.in. do podawania danych logowania do systemów bankowych. Bank nigdy nie wysyła do klientów korespondencji elektronicznej, w której prosi o podanie danych potrzebnych do logowania czy przekazywania haseł autoryzacyjnych do transakcji" - czytamy na stronie BGŻ BNP Paribas.

W związku z tymi zmianami bank uruchomił infolinię pod numerem 22 528 29 35, gdzie udzielane są odpowiedzi na pytania związane z łączeniem systemów.

Bank przypomina klientom:

  • Oddziały Banku: w czwartek 10 listopada 2016 oddziały Banku BGŻ BNP Paribas zostaną zamknięte wcześniej, o godz. 14.00.
  • Systemy bankowości elektronicznej, telefonicznej i mobilnej 10 listopada 2016 o godz. 18.00 zostaną wyłączone. Ponowne ich uruchomienie zaplanowane jest na 14 listopada, godz. 8.00. Od tej pory wszyscy klienci będą korzystać z systemu Pl@net.
  • Z uwagi na ograniczenie pracy oddziałów i bankowości elektronicznej zlecenia przelewów, w tym do ZUS, powinny zostać dokonane odpowiednio wcześniej, najlepiej do 9 listopada.
  • Podczas długiego weekendu nie będzie możliwości sprawdzenia w bankomatach salda uwzględniającego transakcje zawarte w trakcie weekendu migracyjnego.
  • Ograniczona będzie funkcjonalność infolinii - klient nie zrealizuje operacji na rachunku, ale w razie potrzeby może zablokować kartę i uzyskać też informację o ofercie.
  • Płatności kartą będą w pełni dostępne (zarówno w zakresie transakcji bezgotówkowych, jak i wypłat z bankomatów) – klienci mają zapewniony dostęp do gotówki.
Źródło: WPROST.pl

Czytaj także

 5
  • Maczeta   IP
    Oni chyba wyjątkowo często mają utrudnienia.
    • Maczeta   IP
      Jak Paribas przejął BGŻ, to wg reklam miało być pięknie i cudnie, a w praktyce zaczęli wszystko wywracać do góry nogami i ciągle jakieś przebudowy systemu i coś tam zmieniali. Przecież BGŻ Optima chyba z dobry miesiąc nie funkcjonowała normalnie jak nie dłużej, bo system nowy wdrażali. Dla nowych klientów wprowadzili konieczność wgrywania skanu dowodu do systemu w BGŻOptimie, co jest w ogóle absurdem, żeby przez internet kazać wgrywać skan swojego dowodu w formularzu BGŻ Optima http://antyhaczyk.blogspot.com/2015/03/bgz-optima-opinie-lokata-bezkarna-konto.html
      • Pawel   IP
        KOD a la USA ! BRAWO DONALD TRUMP !
        • jozef47   IP
          Te informacje nalezalo zrobic wczesniej ! Kto winien ? Banksterzy czy zurnalisci ?