Konkurencja dla Lidla i Biedronki? W Polsce zadebiutuje nowy dyskont

Konkurencja dla Lidla i Biedronki? W Polsce zadebiutuje nowy dyskont

Zakupy fot. Gina Sanders/Fotolia.pl
Rosyjski detalista Svetofor chce uruchomić w Polsce 105 dyskontów Mere. W 2018 r. ma powstać 8 sklepów, głównie w południowej Polsce – informuje portal dlahandlu.pl.

Rosyjski detalista Svetofor wejdzie na rynek Europy Środkowej z marką Mere. Swój pierwszy sklep ma zamiar otworzyć we wrześniu w rumuńskim Snagov. Lista rynków, na których sieć planuje ekspansję pod logo Mere to Azarbejdżan, Rumunia, Polska i Niemcy.

Według portalu dlahnadlu.pl w Polsce sieć chce uruchomić 105 sklepów. W 2018 r. ma powstać 8 sklepów, głównie w południowej Polsce. Wkrótce ma ruszyć rekrutacja kierowników sklepów i personelu.

Zapewnienie o niższych cenach

Jak czytamy na dlahandlu.pl, firma chce wyróżniać się niskimi cenami: o 20 proc. niższymi niż ceny rynkowe, które detalista uzyskuje dzięki bezpośredniej współpracy z producentami, sztywnej polityce kosztowej i minimalnej marży handlowej. Sieć przekonuje, że niższe ceny można osiągnąć np. przez redukcję kosztów opakowania.

Pierwsze sklepy będą miały powierzchnię od 800 do 1200 mkw. I będą zatrudniały po 20 pracowników.

Czytaj też:
Ks. Natanek ostrzega przed chodzeniem do popularnej sieci sklepów. „To siedlisko diabła”

Źródło: dlahandlu.pl