Finaliści ABSL Start-Up Challenge zaprezentują swoje możliwości biznesowe na konferencji ASBL Summit
Artykuł sponsorowany

Finaliści ABSL Start-Up Challenge zaprezentują swoje możliwości biznesowe na konferencji ASBL Summit

ABSL Start-Up Challenge
ABSL Start-Up ChallengeŹródło:Materiały prasowe
Wystartowała czwarta edycja programu ABSL Start-Up Challenge, skierowanego do młodych firm szukających możliwości nawiązania współpracy z globalnymi liderami. Start-upy, które zakwalifikują się do finału będą mogły zaprezentować swoje możliwości biznesowe na konferencji ABSL Summit. Wśród gości pojawi się m.in. Bill Clinton, były Prezydent Stanów Zjednoczonych.

Nowoczesne usługi i narzędzia finansowe, automatyzacja procesów biznesowych, narzędzia ułatwiające zarządzanie zasobami ludzkimi oraz sprzedaż i marketing – to właśnie start-upy z tych obszarów są najbardziej poszukiwane w tegorocznej edycji ABSL Start-Up Challenge.

- „Konferencja ABSL to jedno z wiodących wydarzeń biznesowych w Europie Środkowej i Wschodniej, które gromadzi ponad tysiąc uczestników rocznie. Od 2010 r. stanowimy wyjątkową platformę do dyskusji, analiz i prognoz dotyczących trendów i wpływów wśród czołowych liderów biznesu, polityków i ekonomistów. Punkt kulminacyjny każdego wydarzenia to rozmowa z kluczowym prelegentem w formacie globalnym, zawsze inspirująca osoba o międzynarodowym uznaniu”– mówi Łukasz Czajkowski, Dyrektor ds. Członkostwa i Społeczności ABSL.

W tym roku głównym mówcą będzie Prezydent Bill Clinton, założyciel i Prezes Zarządu Fundacji Clintona i 42. Prezydent Stanów Zjednoczonych. Był pierwszym od 60 lat demokratycznym prezydentem, który został wybrany dwukrotnie, a w trakcie jego prezydentury Stany Zjednoczone przechodziły okres najdłuższej ekspansji gospodarczej w historii Ameryki tworząc 22 miliony miejsc pracy.

ABSL Start-Up Challenge szansą dla młodych firm

Zdaniem zwycięzców poprzednich edycji konkurs to szansa dla start-upów na dynamiczny rozwój, zwiększenie rozpoznawalności oraz nawiązanie cennych relacji biznesowych z międzynarodowymi firmami.

- „Świetnie zorganizowany event, który pozwala łączyć poszukające nowości i technologii korporacie z dynamiczną sceną start-upową. Mieliśmy okazję zaprezentować swoje rozwiązanie przed wieloma korporacjami, w tym szczególnie interesującymi nas firmami z sektora FMCG”– mówi Konrad Szczukiewicz, Chief Business Officer w firmie ShelfWise. – „Zwycięstwo w konkursie i uznanie jury pozwoliło nam na jeszcze większy rozgłos oraz rozwój firmy. Obecnie rozwijamy jeden z naszych projektów we współpracy z dużą korporacją właśnie dzięki Start-Up Challnge” - dodaje.

Biznesowa trampolina dla start-upów

Projekty, dzięki którym oferty biznesowe start-upów trafią bezpośrednio do międzynarodowych gigantów zostaną przygotowane we współpracy z doświadczonymi ekspertami rynkowymi w zakresie budowy rozwiązań start-upowych w środowisku największych korporacji.

- „Udział w Start-Up Challenge polecam wszystkim start-upom, przede wszystkim ze względu na możliwość nawiązania relacji biznesowych i realizacji wdrożeń w firmach zrzeszonych w ABSL. Udział w konkursie to nie tylko pojedyncze wydarzenie, ale szereg spotkań i wydarzeń towarzyszących, które odbywają się przez cały rok. Dzięki udziałowi w ABSL Start-Up Challenge udało nam się zrealizować już co najmniej kilka wdrożeń w jednych z największych firm na świecie. Bardzo cenimy sobie wsparcie merytoryczne partnerów w rozwoju produktu, tak aby dostosować go do potrzeb klientów. Dla korporacji udział w przedsięwzięciu ABSL oznacza unikalną możliwość przeglądu najlepszych start-upów na rynku i ich technologii, a co za tym idzie – możliwość wdrożenia najlepszych, najciekawszych rozwiązań” – mówi Rafał Kosno, Chief Executive Officer w firmie Waywer.

- „Warto podkreślić, że każdy z uczestników programu jest zwycięzcą. Możliwość dotarcia ze swoim produktem pozwala uczestnikom uzyskać międzynarodowy zasięg oraz rozpoznawalność. To także zdobycie know-how i bezpośredni dostęp do liderów rynków nowych technologii – mówi Tomasz Kowalczyk, Partner w Rebels Valley, butiku doradczym wspierającym organizację programu. Wyzwania jakie stawiamy w tym roku zgłaszającym wypracowaliśmy wspólnie m.in. z P&G, Citi, BNY Mellon, Eagle, DSV, Ranstad czy Pracuj Ventures” – dodaje.

Ostatni tydzień zgłoszeń do konkursu

Nabór zgłoszeń do konkursu trwa do 17 kwietnia 2019 r. Każdy ze start-upów zakwalifikowanych do programu otrzyma wsparcie eksperckie w przygotowaniu profesjonalnej oferty biznesowej, dostosowanej do wyśrubowanych oczekiwań korporacji. Wybrane start-upy otrzymają wsparcie doradcze w procesie wdrażania swoich rozwiązań u partnerów Start-Up Challenge. Wsparcie merytoryczne programu zapewni, jako operator, zespół butiku doradczego Rebels Valley. Start-upy otrzymają również pomoc doświadczonych ekspertów biznesowych z doświadczeniem w podejmowaniu decyzji zakupowych i wdrożeniowych w korporacjach.

***

O konkursie ABSL Start-Up Challenge

ABSL Start-Up Challenge to największy w Polsce konkurs w sektorze nowoczesnych usług biznesowych dla innowatorów i start-upów. Firmy reprezentujące tę branżę zatrudniają w Polsce ponad 300 tysięcy osób. Podczas trzech poprzednich edycji blisko 200 start-upów miało możliwość zaprezentowania swoich produktów i usług polskim i międzynarodowym korporacjom.

Organizatorem jest ABSL – Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych, skupiający blisko 200 firm, w tym Accenture, Capgemini, Citi, DSV, Google, HP, IBM, J.P. Morgan, Infosys, Procter & Gamble, Shell, BNY Mellon | Eagle Investment Systems, Randstad, Eagle Investment Systems i UBS.

Dlaczego warto?

Celem konkursu jest wybranie start-upów gotowych do nawiązania komercyjnej współpracy z partnerami ABSL Start-up Challenge i członkami ABSL. Swoją ofertę biznesową start-upy przygotują we współpracy z ekspertami rynkowymi posiadającymi doświadczenie w zakresie budowy propozycji projektów start-upowych w środowisku największych korporacji.

Co zyskają start-upy?

Bezpośredni dostęp do liderów polskiego rynku nowoczesnych usług dla biznesu, możliwość zaprezentowania się na jednej z najbardziej unikalnych konferencji w Polsce – a przede wszystkim realną szansę na budowę wartości firmy w oparciu o wspólne przedsięwzięcia.

Do kogo jest adresowany ABSL Start-Up Challenge?

ABSL Start-up Challenge adresowany jest do start-upów dysponujących doświadczeniem we współpracy z dużymi firmami lub dysponujących ofertą dla dużego biznesu. Organizatorzy zainteresowani są obszarami, które zdefiniowały firmy członkowskie: FINTECH, HR TECH, ROBOTIC PROCESS AUTOMATION, AI & BOTS, SALES & MARKETING TECH.

Więcej informacji o konkursie i szczegółach poszukiwanych projektów: https://startupchallenge.pl/

Organizator: ABSL (Związek liderów sektora usług biznesowych)

Operator konkursu: Rebels Valley Sp. z o.o.

Partner Główny i Partner Wiodący Wertykału Sales & Marketing Tech: Procter & Gamble

Partnerzy wertykału fintech: Citi (Partner Wiodący), DSV (Partner)

Partnerzy Wertykału HR Tech: Randstad (Partner), Pracuj Ventures (Partner)

Partnerzy Wertykału Robotic Process Automation: BNY Mellon, Eagle Investment Systems

Partner Wspierający: Agora S.A.

Patronaty Krajowe: Gazeta.pl, PLUGin, Infoshare, Proptech Poland

Community Partners: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, Agencja Rozwoju Metropolii Szczecińskiej, Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Politechniki Wrocławskiej, Angels Den, Concordia Design, HubHub, Inkubator Starter, Invest in Pomerania, Krakowski Park Technologiczny, Miasto Łódź, OMGKRK, Park Naukowo-Technologiczny w Opolu, +Jeden Poznań, Poznański Park Naukowo-Technologiczny, SkyHub, SoDA, SpeedUp Group, Startup Founders, Startups.Garden, Technopark Pomerania, Warsaw Booster, Wrocławski Park Technologiczny.

Źródło: ABSL Start-Up Challenge