Aplikacja dla klientów PGNiG Obrót Detaliczny numerem jeden w kategorii „DOM”
Artykuł sponsorowany

Aplikacja dla klientów PGNiG Obrót Detaliczny numerem jeden w kategorii „DOM”

eBOK PGNiG
eBOK PGNiG / Źródło: Materiały prasowe
Każda nowoczesna firma wie, że w dzisiejszych czasach klient chciałby móc jak najwięcej spraw załatwić bez wychodzenia z domu, a najlepiej wyłącznie przy użyciu smartfona. Potencjał cyfrowych rozwiązań dostrzegają również przedsiębiorstwa, zapewniające gaz czy energię elektryczną. Jednym z nich jest PGNiG, którego aplikację mobilną każdego dnia pobiera ponad 1500 osób!

Nasze telefony pełnią dziś szereg różnych funkcji. Dzięki stałemu dostępowi do internetu zapewniają nam nie tylko rozrywkę, ale również stanowią główne źródło wiedzy - aplikacje i media społecznościowe stale przekazują nam wiadomości z kraju i z zagranicy. Wielu osobom telefon zastąpił także kalendarz czy kartę płatniczą. Z jego pomocą robimy zakupy, opłacamy faktury i na bieżąco śledzimy swoje wydatki. Nie bójmy się tego określenia – smartfon to nasze osobiste centrum zarządzania wszechświatem!

Aplikacja eBOK PGNiG – ponad 1000 pobrań każdego dnia

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, PGNiG rozwija i optymalizuje kanały kontaktu, obsługi i sprzedaży. Spółka uruchomiła nowy eBOK, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta oraz jego smartfonową wersję – darmową aplikację mobilną eBOK, dostępną dla systemów operacyjnych Android i iOS. Z narzędzi tych korzysta już około 1,2 mln klientów PGNiG Obrót Detaliczny.

Zarówno aplikacja, jak i serwis internetowy, zapewniają szybką i intuicyjną obsługę swojego konta, na co składają się m.in.: płatności internetowe, dostęp do faktur, możliwość podania stanu licznika czy zawarcia nowych umów. Wszystko to z każdego miejsca na świecie przez 24 godziny na dobę. Statystyki pokazują, że miłośnicy nowych technologii i funkcjonalnych rozwiązań polubili tę formę kontroli nad swoimi rachunkami – PGNiG odnotowuje dziennie ponad 1500 pobrań aplikacji. Efektem tego jest 1 miejsce wśród najchętniej pobieranych aplikacji w kategorii „Dom” w sklepie Google Play i obecność w TOP20 w kategorii „Biznes” w App Store. Aplikację eBOK ściągnęło już 620 tys. użytkowników i liczba ta z dnia na dzień rośnie.

Posiadanie konta w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta umożliwia również skorzystanie w szybki i łatwy sposób z oferty produktowej PGNiG Obrót Detaliczny. Spółka oferuje m.in. usługę „Pomocna ekipa” gwarantującą pomoc (w przypadku awarii instalacji lub sprzętu gazowego): technika urządzeń grzewczych i gazowych, hydraulika, elektryka oraz serwisanta RTV i AGD.

Mobilne zarządzanie wydatkami i fakturami to dziś standard

Wszystkie największe firmy usługowe wprowadzają do swojej oferty możliwość obsługi umowy online, zarówno na komputerze, jak i za pomocą aplikacji mobilnej. PGNiG Obrót Detaliczny podąża za tym trendem. Dzięki wdrożonym przez firmę rozwiązaniom cyfrowym, klienci mają możliwość zarządzania swoimi umowami, błyskawicznego opłacenia faktury czy szybkiej aktualizacji danych korespondencyjnych i kontaktowych. Ponadto, odbiorcy mogą zdalnie podać odczyt stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej. Od niedawna, PGNiG Obrót Detaliczny umożliwia również podpisanie Klientom potencjalnym umowy gazowej całkowicie przez internet.

W Google Play aplikację oceniło już prawie 10 tys. użytkowników, a średnia ocen wynosi 4,6 – to bardzo dobry wynik. W App Store jest to niecały tysiąc głosów, ze średnią oceną 4,2. Zdecydowana większość użytkowników ocenia aplikację mobilną PGNiG pozytywnie, zostawiając najwyższą możliwą ocenę – 5 gwiazdek.

PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. jest liderem na polskim rynku sprzedaży paliwa gazowego. Spółka, wychodząc naprzeciw swoim odbiorcom, nieustannie rozwija swoją ofertę, wprowadza innowacyjne rozwiązania i optymalizuje kanały kontaktu, obsługi i sprzedaży.

Źródło: PGNiG Obrót Detaliczny

Czytaj także

 0