Jakie są zyski z reklamy? Przedsiębiorcy nie wiedzą

Jakie są zyski z reklamy? Przedsiębiorcy nie wiedzą

Dodano:   /  Zmieniono: 
(fot. sxc.hu)Źródło:FreeImages.com
Ponad 41 proc. firm nie umie stwierdzić, czy działania komunikacyjne są opłacalne - pisze "Puls Biznesu", powołując się na sondaż polskiego przedstawicielstwa Stowarzyszenia IABC.
Polski oddział International Association of Business Communicators przepytał niespełna 300 liderów polskich przedsiębiorstw, m.in. dyrektorów i menadżerów ds. marketingu.

Badanie pokazało, że 90 proc. firm ocenia działania komunikacyjne jako ważne. 41 proc. nie umiało jednak stwierdzić, czy są one opłacalne.

Brak pomiarów skuteczności działań marketingowych firmy tłumaczą brakiem zasobów (prawie 28 proc.) i tym, że zarządy nie są takimi informacjami zainteresowane (25 proc.).

zew, "Puls Biznesu"