Pracownik McDonald's ma koronawirusa. Sanepid apeluje do klientów restauracji

Pracownik McDonald's ma koronawirusa. Sanepid apeluje do klientów restauracji

McDonald's
McDonald'sŹródło:Shutterstock / 8th.creator
Sanepid z Dąbrowy Górniczej zaapelował do klientów, którzy w ostatnim czasie pojawili się w lokalnej restauracji McDonald's. U jednego z pracowników wykryto koronawirusa, a pozostali członkowie personelu mające z nim kontakt trafiły na kwarantannę.

Komunikat w tej sprawie znalazł się na stronie internetowej instytucji. „Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Dąbrowie Górniczej prosi o kontakt osoby, które w dniach 27 lipca – 2 sierpnia 2020 r. były klientami Restauracji McDonald w Dąbrowie Górczniej przy ulicy Katowickiej i obserwują u siebie objawy zakażenia COVID-19” – czytamy w oświadczeniu. Z sanepidem można się skontaktować dzwoniąc pod numery: (32) 727-58-71, (32) 727-58-72 lub 536-746-412, lub wysyłając e-mail pod adres [email protected]. Osoby wybierające drugą z form kontaktu są proszone o zamieszczenie numeru telefonu oraz informacji o dniu i godzinie pobytu w restauracji McDonald w Dąbrowie Górniczej.

Jeden zakażony, pozostali na kwarantannie

Wspomniana restauracja opublikowała oświadczenie w sprawie podając, że 2 sierpnia jeden z pracowników poinformował przełożonych o tym, że wykryto u niego . Tym samym współpracujący mający z nim kontakt trafili na kwarantannę i przejdą testy – podaje RMF FM.

Ze względu na ograniczony skład osobowy restauracji, sala jadalna jest niedostępna dla gości. Zamówienia obsługiwane są jedynie poprzez linię McDrive w zmniejszonym wymiarze godzin” – informuje restauracja.

„Pragniemy zapewnić, że od zawsze wysokie standardy bezpieczeństwa oraz higieny McDonald’s były i są przestrzegane z najwyższą starannością. Restrykcyjne procedury mycia oraz dezynfekcji są standardem systemu ” – przekazano w oświadczeniu cytowanym przez RMF FM. „W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości oraz pracowników na bieżąco monitorujemy sytuację dotyczącą rozprzestrzeniania się wirusa, a także identyfikujemy potencjalne zagrożenia. Każdy pracownik restauracji mający kontakt z gośćmi stosuje środki ochrony osobistej (maseczka lub przyłbica oraz rękawiczki). Współpracujemy z odpowiednimi organami oraz jesteśmy przygotowani do podjęcia dalszych niezbędnych działań” – dodano.

Czytaj też:
Bosak o tym, dlaczego w trakcie kampanii nie nosił maseczki. „Zwiększyłem swoją rozpoznawalność”