Lublin Plaza w nowej odsłonie

Lublin Plaza w nowej odsłonie

Lublin Plaza
Lublin Plaza Źródło: Klépierre
Rynek centrów handlowych zmienia się dynamicznie. Galerie handlowe muszą walczyć o klienta ze sklepami internetowymi, przez co wiele z nich zmienia swój model działania z czysto handlowego, na bardziej nastawionego na usługi, gastronomię i rozrywkę. Modernizację zakończono właśnie w Lublin Plaza.

Galeria handlowa Lublin Plaza przeszła rewitalizację. Jej wnętrza zostały odświeżone i dostosowane do zmieniających się potrzeb rynku. Zmiany zaszły między innymi w części restauracyjnej, która uległa całkowitej modernizacji. Jednym z najciekawszych rozwiązań rzucających się w oczy w tej części galerii są specjalne stoliki wyposażone w gniazda pozwalające na ładownie urządzeń elektrycznych. Na terenie centrum powstaną także nowe strefy wypoczynku oraz zmieniona zostanie aranżacja wejść do galerii z parkingu podziemnego. Wszystkie te działania mają na celu stworzenie nowoczesnej i komfortowej przestrzeni, przyjaznej dla klientów.

Modernizacja galerii wpisuje się w trend zauważalny w ostatnim czasie na rynku. Działania, które zostały podjęte, mają wpłynąć na zwiększenie komfortu gości, którzy przybywają do centrum z całymi rodzinami. Jak czytamy w komunikacie – Centrum w nowej osłonie będzie w stanie dostarczać klientom wrażeń na najwyższym poziomie, zarówno pod kątem zakupów jak wielu wydarzeń rozrywkowych czy kulturalnych.

Kolejnym krokiem w rozwoju Lublin Plaza będzie powstanie centrum fitnessu i siłowni o łącznej powierzchni 1600 m kw. To także dążenie do zaspokojenia potrzeb klientów, które obecnie wykraczają daleko poza samą chęć zrobienia zakupów.

Centrum handlowe Lublin Plaza należy do grupy kapitałowej Klépierre, która jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 16 krajach Europy. W Polsce posiada 6 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Rybnik Plaza.

Źródło: Klépierre