Facebook zapewni zniżki i nagrody? Ruszyły testy programu lojalnościowego dla sklepów

Facebook zapewni zniżki i nagrody? Ruszyły testy programu lojalnościowego dla sklepów

Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne Źródło: Fotolia / Robert Kneschke
Facebook testuje zbieranie punktów za zakupy przy pomocy specjalnej aplikacji mobilnej serwisu społecznościowego – informuje Radio ZET.

Na razie nową usługę sprawdza wybrana grupa użytkowników, ale jeśli nowe rozwiązania zdadzą egzamin, aplikacja ma być dostępna dla wszystkich. Program lojalnościowy Facebook Rewards działa dzięki aplikacji, która przydziela danemu użytkownikowi kod QR. Należy pokazać go przy kasie podczas robienia zakupów. Wtedy otrzymamy zniżkę, lub nasze konto zasilą punkty z dokonanej transakcji.

Facebook testuje, ale szczegółów brak

Facebook zaangażował do testów małą grupę użytkowników, aby sprawdzić, czy program lojalnościowy portalu społecznościowego ożywiłby lokalny handel. W tej chwili znamy jednak mało szczegółów na ten temat. Testy są prowadzone w Stanach Zjednoczonych i nie wiadomo, czy program będzie dostępny również w innych krajach.

Jeśli rozwiązania, nad którymi pracuje Facebook faktycznie sprawdzą się, internauci bez większych problemów mogliby korzystać ze zniżek. Skorzystałyby na tym również sklepy, które włączyłyby się do programu, ponieważ prezentowane przez Facebooka miałyby szansę na przyciągnięcie nowych klientów.

Źródło: Radio Zet