Czas budowania relacji

Czas budowania relacji

Kielce, zdjęcie ilustracyjne
Kielce, zdjęcie ilustracyjne / Źródło: Fotolia / Rochu_2008
W dobie nowoczesnych technologii imprezy targowe nabierają nowego znaczenia. To miejsca, w których buduje się relacje i zdobywa zaufanie klientów – uważa Andrzej Mochoń, prezes Targów Kielce.

Wszystko można znaleźć w internecie, po co zawracać sobie głowę targami?

Bo są rzeczy, których nie da się osiągnąć nawet najnowocześniejszymi technologiami – budowanie zaufania i bliskiej relacji wymaga czasu, odpowiedniego miejsca, atmosfery – i to właśnie dają targi. Tu jest miejsce na to, żeby spotkać obecnych oraz przyszłych klientów i pokazać siebie oraz swoją firmę jako wiarygodnego partnera biznesowego, który oferuje nie tylko doskonały produkt, lecz także jakość obsługi i tzw. customer experience, czyli coś, co sprawia, że chcemy z nim robić interesy.

Ile firm zdecydowało się w 2019 r. na taki sposób budowania relacji?

Tylko w ubiegłym roku zorganizowaliśmy 73 imprezy wystawiennicze, na których zaprezentowało się 6778 wystawców. Organizujemy nie tylko targi, lecz także konferencje, zakon-traktowane są już pierwsze koncerty. Latem ruszamy z budo-wą nowej hali targowej – 14,5 tys. mkw. zbudowanych według najnowocześniejszych standardów. To będzie miejsce, w którym oprócz tradycyjnych targów czy konferencji będzie można organizować duże imprezy masowe. Liczymy, że budowa zakończy się w wakacje 2021 r., a nowa powierzchnia wystawowa zadebiutuje podczas naszej najbardziej rozpoznawalnej imprezy targowej, czyli Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego. Do tej pory czołgi, wozy bojowe były prezentowane zwykle na zewnątrz. Po nowej hali będą mogły spokojnie jeździć, bo podłoga to wytrzyma.

Podłoga, ale nie tylko, musi wiele wytrzymać?

To prawda, hale wystawowe to miejsce, w którym prezentowane są najróżniejsze rzeczy. Muszą spełniać najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Ale naszym klientom chcemy dawać coś więcej niż tylko miejsce. Właśnie przebudowujemy naszą stronę internetową tak, żeby nie miała tylko charakteru informacyjnego, ale też by była praktycznym narzędziem wspierającym wystawców w planowaniu, np. stoiska targowego – będziemy mieli wirtualny kreator, który pozwoli zrobić wizualizację stoiska w 3D.

3D podbudza wyobraźnię.....

i to nie tylko, kiedy planuje się stoisko wystawowe. Pewnie niewiele osób wie, że Polska z uwagi na tempo rozwoju i innowacyjność jest jednym z liderów rynku drukarek 3D. Podczas Dni Druku 3D w Targach Kielce, największej w Europie tego typu imprezy, można zobaczyć prawdziwe cuda. Zresztą u nas można zawsze zobaczyć niesamowite rzeczy.

Okładka tygodnika WPROST: 4/2020
Artykuł został opublikowany w 4/2020 wydaniu tygodnika „Wprost”
Zamów w prenumeracie lub w wersji elektronicznej:

Czytaj także

 0