Pre-paid na paczki. Poczta Polska rusza z pakietem dla e-biznesu

Pre-paid na paczki. Poczta Polska rusza z pakietem dla e-biznesu

Dodano:   /  Zmieniono: 

Przedświąteczny sezon paczkowy otwarty. Poczta Polska, wzorem firm telekomunikacyjnych, wprowadza dla klientów ofertę przedpłaconych pakietów paczkowych. To pierwsze tak dopasowane rozwiązanie dla e-biznesu. Ceny? Jedne z najniższych na rynku. Poczta Polska przygotowała stronę www.paczkakorzysci.pl na której można zamówić pakiety paczkowe.

Pakiet PACZKA to nowy produkt Poczty Polskiej skierowany do przedsiębiorców z branży e-commerce. Zawiera trzy programy wysyłkowe: PACZKA 15, PACZKA 50 i PACZKA 200. Ich nazwy nawiązują do liczby nadań przesyłek, jakie mieszczą się w ich cenie.

Razem z abonamentem na wysyłkę paczek klienci otrzymują od razu opakowania. E przedsiębiorcy szukają nowych ofert logistycznych dopasowanych ceną i wolumenem do ich biznesów. Naszą ofertę łatwo dopasować do obrotów e-sklepu mówi Sławomir Żurawski dyrektor biura KEP (kurier, ekspres, paczka) w Poczcie Polskiej.
Klient sam wybiera rodzaj i liczbę opakowań w dowolnej konfiguracji. Poczta zobowiązuje się przesłać w ciągu dwóch dni umowę dla zainteresowanej firmy. Po jej podpisaniu i wpłaceniu kwoty wartości pakietu, produkt zostanie aktywowany. Do klienta Poczta wyśle opakowania odpowiadające wybranemu pakietowi. Opakowania posiadają świąteczny nadruk. Dla firm, które wolą nadawać kurierem, Poczta ma ofertę PAKIET POCZTEX 20.

Przesyłki nadawane w ramach pakietów można także odprawiać w Internecie dzięki aplikacji Elektroniczny Nadawca. To platforma online, która w domu pozwala załatwić wszystkie formalności związane z wysyłką. Jedyne, co musi zrobić nadawca, to przywieźć paczkę na pocztę.

e - Poczta bliżej

Poczta Polska wdraża dedykowane usługi, by spełnić oczekiwania klientów na zmieniającym się rynku pocztowym. Klienci Poczty Polskiej już teraz mają dostęp do szeregu usług dostępnych za pośrednictwem strony internetowej. Wśród nich jest między innymi system mobilnych powiadomień dla klientów o przesyłkach nadawanych za jej pośrednictwem. Nadawcy otrzymują mailem lub smsem informację o skutecznym dostarczeniu przesyłki. Poczta przekaże również tzw. preawizo czyli komunikat o planowanym doręczeniu paczki. Już można monitorować nadane przesyłki poprzez smartfony. Jest to możliwe dzięki internetowej aplikacji mobilnej, która umożliwia ciągły i zdalny dostęp do informacji o przesyłkach.

180 tysięcy paczek dziennie

Poczta Polska od dwóch lat wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest rynek usług paczkowo-kurierskich, którego klientami są między innymi firmy związane z e-commerce. W najbliższych latach polski rynek e-commerce powinien być jednym z najszybciej rosnących w Europie. W roku 2012 Polacy kupili przez internet towary i usługi o wartości około 22 mld zł. Polacy coraz chętniej kupują w sieci, a to przekłada się na wzrost popytu na usługi logistyczne.

Z produktami, usługami i największą siecią placówek pocztowych Poczta Polska jest obecnie efektywnym wyborem dla branży sprzedającej towary w internecie. W okresie przedświątecznym Polacy wysyłają średnio około 180 tysięcy paczek dziennie. W sumie od połowy listopada do 21 grudnia Polacy wyślą ok. 4,5 miliona paczek.

Pakiet PACZKA można zamówić wypełniając formularz dostępny na stronie www.paczkakorzysci.pl, lub telefonicznie, dzwoniąc na infolinię: 801 333 444.

Ceny pakietów:

Pakiet PACZKA 15: 99,50 zł.
Pakiet PACZKA 50: 299,50 zł.
Pakiet PACZKA 200: 999,50 zł.

Pakiet POCZTEX 20: 189,00 zł.

 

Źródło: Poczta Polska

dostarczył:
netPR.pl