Dziś w trasę po Polsce wyruszył wypełniony aromatem herbaty i tętniący muzyką TEEKANNE BUS. Pasażerowie kultowego londyńskiego double-deckera, zmienionego w stylową herbaciarnię, oprócz spróbowania nowych herbat TEEKANNE, będą mogli wziąć udział w wielu konkursach i animacjach. Za organizację akcji oraz komunikację PR odpowiada GRUPA 365NET.
TEEKANNE BUS przejedzie ulicami Warszawy, Łodzi, Wrocławia i Krakowa, zabierając na pokład wszystkich chętnych. W herbacianym autobusie od 21 do 25 października hostessy serwować będą aromatyczną herbatę w czterech nowych smakach Orange & Ginger, Sencha Royal, Green Tea Ginger & Lemon oraz Black Currant. Na uczestników zabaw i turniejów czekać będą liczne gadżety i niespodzianki, a wszyscy chętni spróbują swych sił w herbacianych przebojach konkursu karaoke. Prawdziwą gratką będzie także Pan Czajnik, który wraz z pasażerami zapozuje do zdjęcia.
- Głównym celem akcji Herbaciane Przeboje jest wyjście z produktami marki TEEKANNE do mieszkańców Polskich miast. Chcemy zachęcić ich do sięgania po rozgrzewające herbaty TEEKANNE, idealne na złotą, polską jesień. komentuje Katarzyna Leszczyńska, Event Manager GRUPA 365NET.
Na potrzeby akcji powstała dedykowana strona internetowa herbacianeprzeboje.pl na której internauci mogą zapoznać się z nowymi smakami herbat TEEKANNE oraz harmonogramem trasy TEEKANNE BUS.
Herbaciane Przeboje to kolejna, po Herbata to TEEKANNE oraz TEEKANNE Winter Bar, akcja promocyjna dla TEEKANNE na tak dużą skalę, zorganizowana przez GRUPĘ 365NET.
- Z marką TEEKANNE pracujemy od 1,5 roku, osiągając coraz to lepsze efekty. Ostatnia kampania "Herbata to TEEKANNE", którą realizowalismy wspólnie z domem mediowym Maxus została nominowana do nagrody Effie. W tym roku wzmacniamy działania promocyjne pod hasłem "Hebraciane Przeboje", startujać z wspólną akcją z radiem ZET GOLD mówi Tomasz Orzechowski, CEO GRUPA 365NET.
Szczegółowe informacje na temat akcji znaleźć można na stronie herbacianeprzeboje.pl lub na oficjalnym fan pageu TEEKANNE Polska (facebook.com/herbatateekanne). Za realizację akcji Herbaciane Przeboje odpowiada GRUPA 365 NET. Trasę Herbaciane Przeboje TEEKANNE poleca Radio ZET Gold.
Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl
http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net