13053 osób wspólnie z MasterCard zaćwierkało dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w twitterowej akcji!

13053 osób wspólnie z MasterCard zaćwierkało dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w twitterowej akcji!

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

MasterCard już po raz drugi zagrał z WOŚP. W tym roku wspierał fundację Jurka Owsiaka m.in. za pomocą programu MasterCard Rewards i punktów za cegiełki, aukcji internetowych oraz nietypowej twitterowej akcji Zaćwierkaj z MasterCard dla WOŚP za każdy wpis opublikowany w dniu finału z #MasterCardgrazWOSP firma postanowiła przekazać 5 zł na konto Fundacji. W trakcie 24 godzin trwania akcji wpis opublikowało 13053 osób*.

 

Specjalna akcja MasterCard na Twitterze spotkała się z ogromnym zainteresowaniem internautów, którzy chętnie udostępniali wpis z #MasterCardgrazWOSP na swoich profilach, ale także zachęcali swoich znajomych do uczestnictwa w akcji. Ideę entuzjastycznie przyjęli również popularni blogerzy i media, dzięki czemu do akcji przyłączyli się również ludzie z innych krajów. Wspólne granie ponad 13053 osób i MasterCard zaowocowało uzbieraniem 65 tys. 265 złotych, które zasilą konto WOŚP.

Niezwykle cieszy nas tak ogromne zaangażowanie w akcję MasterCard wspierającą Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Jesteśmy dumni, że dzięki wspólnemu graniu z fundacją możemy ratować to, co bezcenne zdrowie i życie! podkreśla Luiza Derek Business Leader, Marketing and PR Head w polskim oddziale MasterCard Europe.

Akcja na Twitterze #MastercardGrazWOSP mocno zaintrygowała Internautów i pokazała jaką siłę i moc mają nasi internetowi ambasadorzy. Warto zwrócić uwagę, że większość informacji na temat akcji i jej promocji było inicjatywą oddolną, pochodzącą od osób kibicujących naszemu graniu. Akcja pokazała także, że w Internecie jest jeszcze wiele nowych, niewykorzystanych miejsc i pomysłów na pomaganie innym - Anna Jadwiga Orzech, specjalistka ds. komunikacji w internecie w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

W tegorocznym finale do wspólnego grania dołączyli się również uczestnicy programu MasterCard Rewards, którzy zgromadzone punkty wymieniali na cegiełki WOŚP o wartościach od 5 do 100 zł.

Firma przekazała także na licytację rysunek autorstwa Jurka Owsiaka. Rysunek to autorski projekt banneru, który tradycyjnie zawisł na Pałacu Kultury i Nauki. W tym roku serduszko WOŚP kolorystyką nawiązywało do barw MasterCard.

Mimo, że kolejny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy mamy już za sobą, nadal możemy włączyć się do wspólnego pomagania. Cały czas działają aukcje na allegro.pl. Do 3 lutego br. można powalczyć o rysunek serduszka autorstwa Jurka Owsiaka.

 

*Metodologia:

W badaniu zliczono wszystkie wpisy z portalu Twitter.com (tweety wraz z retweetami) zawierające hashtag #MasterCardgrazWOSP.

Wpisy policzono od 23:55 11 stycznia br. do 0:05 13 stycznia br. czasu środkowoeuropejskiego. 5 minut przesunięcia wynika z uwzględnienia możliwego braku synchronizacji serwerów.

Wypowiedzi zostały pobrane przy użyciu publicznego API Twittera.

Zgodnie z regulaminem akcji każde aktywne konto na Twitterze mogło opublikować jeden wpis z #MasterCardgrazzWOSP.

Wynik:

Liczba autorów (ilość wpisów zgodna z regulaminem akcji): 13053

Liczba całkowita wpisów z tagiem: 39168

 

O MasterCard

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com,jest firma technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy  i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews,przyłącz się do dyskusji na CashlessPioneers Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn od Engagement Bureau

Źródło: Headlines

dostarczył:
netPR.pl