Biedronka otwiera pięć sklepów w nowym formacie. Co je wyróżnia?
"W piątek, 28 września, sieć sklepów Biedronka otworzyła pięć nowych, wyjątkowych placówek – w Tychach, Poznaniu, Kaliszu i dwie we Wrocławiu. Klienci znajdą w nich oddzielne stoiska z mięsem i wędlinami, serami, a także wyrobami garmażeryjnymi" – czytamy w komunikacie.
Pięć nowych sklepów, które wzbogaciły liczącą ponad 2 830 lokalizacji sieć Biedronka, to:
-
Wrocław, ul. Grabiszyńska 240 (Tarasy Grabiszyńskie)
-
Wrocław, ul. Dokerska 2A (Galeria Pilczycka Viktor)
-
Tychy, ul. Towarowa 2C (Gemini Park)
-
Poznań, ul. Szwedzka 6A (Centrum Franowo)
-
Kalisz, ul. Młynarska 131 (Park Handlowy Kalinka)
– Nowe placówki, o których mowa, to pięć przejętych przez sieć Biedronka lokalizacji od poprzedniego najemcy, sieci Piotr i Paweł. Sklepy zostały przez nas przygotowane do otwarcia w nowym formacie zaledwie w ciągu kilku dni. Placówki wyróżniają się spośród naszych dotychczasowych sklepów. Jako jedne z nielicznych, posiadają oddzielne stoiska z mięsem i wędlinami, serami oraz wyrobami garmażeryjnymi, które są nowością w ofercie Biedronki – powiedział dyrektor operacyjny makroregionu w Jeronimo Martins Polska Paweł Stolecki, cytowany w komunikacie.
Z okazji otwarcia nowych pięciu placówek Biedronka przygotowała specjalną ofertę produktów spożywczych i przemysłowych w atrakcyjnych cenach, która obowiązuje od 28 września do 4 października br. lub do wyczerpania zapasów, podkreślono w materiale.
„Klienci mogą liczyć na obsługę dotychczasowego personelu – większość pracowników wspomnianych placówek dołączyła do zespołu sieci Biedronka, który liczy w całej Polsce ponad 65 tys. osób” – czytamy także.
Biedronka to największa sieć detaliczna w Polsce. Na koniec czerwca br. sieć Biedronka liczyła 2 832 placówek o łącznej powierzchni 1,87 mln m2.