Rekordowy kontrakt sponsorski. Manchester United żegna się z Chevroletem

Manchester United zmienia głównego sponsora koszulkowego, czyli tego, którego logo jest na trykotach Czerwonych Diabłów. Od sezonu 2021/2022 gracze Manchesteru będą na koszulkach mieć znak TeamViewer, niemieckiej firmy technologicznej.
Kontrakt opiewa na 235 milionów funtów (ponad 1,26 miliarda złotych) i będzie obowiązywał przez pięć lat. To około 47 milionów funtów na sezon.
Nowy, rekordowy kontrakt sponsorski United
Jak podkreśla „Daily Mail”, to rekordowa kwota w historii Premier League, a także najwyższa wynegocjowana umowa sponsorska przez klub w trakcie pandemii koronawirusa.
Dotychczas Manchester United miał umowę z Chevroletem, którego logo było na koszulkach od 2014 roku. Najdłużej, bo w latach 1982-1999 na trykotach Czerwonych Diabłów gościło logo firmy elektronicznej z Japonii – SHARP. Dopiero od roku 2000 zaczęły się stosunkowo częste (oczywiście podparte odpowiednimi kwotami) zmiany sponsorów.
W latach 2000-2005 Manchester United grał z logo Vodafone, potem AIG (2006-200) i AON (2010-2013).