Musk i Apple zakopują topór wojenny. Reklamy wracają na Twittera

Dodano:
Elon Musk Źródło: Shutterstock / Kathy Hutchins
Elon Musk poinformował, że kampanie reklamowe Apple „w pełni” wróciły na Twittera. Oznacza to kolejny krok w deeskalacji zimnej wojny, jaka wywiązała się między stronami w ostatnim czasie.

niedawno przyznał, że Apple powróciło do reklamowania swoich produktów na Twitterze. Wcześniej firma miała zapauzować reklamy, a obie strony wydawały się zaś przygotowywać do wojny – być może nawet wycofania Twittera ze sklepu z aplikacjami App Store.

Elon Musk godzi się z Apple

Podczas ponad dwugodzinnej transmisji na Twitter Spaces Musk odpowiadał na wiele pytań internautów z pokładu swojego prywatnego odrzutowca. Stream oglądało przeszło 90 tys. osób.

Miliarder bardzo krótko wspomniał o , przekonując, że firma „w pełni przywróciła” kampanie marketingowe prowadzone na Twitterze. Dodał też, że korporacja jest obecnie największym reklamodawcą na jego platformie społecznościowej.

Apple nie odpowiedziało na prośby o komentarz, ale ostatnie stanowisko Muska jest dokładną odwrotnością jego wcześniejszej taktyki. Przedtem bogacz ostro krytykował firmę technologiczną m.in. za wstrzymanie reklam oraz groźbę usunięcia Twittera z App Store.

Później jednak Musk spotkał się z szefem Apple . Menedżerzy podobno mieli przeprowadzić „owocną rozmowę” i „rozwiać wątpliwości dotyczącej potencjalnego usunięcia Twittera ze sklepu z aplikacjami”. Jak referował najbogatszy człowiek świata – Tim Cook jednoznacznie powiedział, że Apple „nigdy nie miało zamiaru” wycofania Twittera z App Store.

Elon Musk dziękuje reklamodawcom

W ostatni weekend Musk podziękował też reklamodawcom za powrót na  po różnorodnych akcjach wycofywania się z kampanii znanych marek. Emisję wstrzymały wtedy takie firmy jak General Mills, VW czy Pfizer.

Źródło: Bloomberg
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...