Elon Musk niedawno przyznał, że Apple powróciło do reklamowania swoich produktów na Twitterze. Wcześniej firma miała zapauzować reklamy, a obie strony wydawały się zaś przygotowywać do wojny – być może nawet wycofania Twittera ze sklepu z aplikacjami App Store.
Elon Musk godzi się z Apple
Podczas ponad dwugodzinnej transmisji na Twitter Spaces Musk odpowiadał na wiele pytań internautów z pokładu swojego prywatnego odrzutowca. Stream oglądało przeszło 90 tys. osób.
Miliarder bardzo krótko wspomniał o Apple, przekonując, że firma „w pełni przywróciła” kampanie marketingowe prowadzone na Twitterze. Dodał też, że korporacja jest obecnie największym reklamodawcą na jego platformie społecznościowej.
Apple nie odpowiedziało na prośby o komentarz, ale ostatnie stanowisko Muska jest dokładną odwrotnością jego wcześniejszej taktyki. Przedtem bogacz ostro krytykował firmę technologiczną m.in. za wstrzymanie reklam oraz groźbę usunięcia Twittera z App Store.
Później jednak Musk spotkał się z szefem Apple Timem Cookiem. Menedżerzy podobno mieli przeprowadzić „owocną rozmowę” i „rozwiać wątpliwości dotyczącej potencjalnego usunięcia Twittera ze sklepu z aplikacjami”. Jak referował najbogatszy człowiek świata – Tim Cook jednoznacznie powiedział, że Apple „nigdy nie miało zamiaru” wycofania Twittera z App Store.
Elon Musk dziękuje reklamodawcom
W ostatni weekend Musk podziękował też reklamodawcom za powrót na Twittera po różnorodnych akcjach wycofywania się z kampanii znanych marek. Emisję wstrzymały wtedy takie firmy jak General Mills, VW czy Pfizer.
twitterCzytaj też:
Elon Musk z odważną tezą. „Tesla będzie warta więcej od Apple”Czytaj też:
Kanye West zbanowany z Twittera za swastykę. Wytrzymał 13 dni