Internauci nie chcą kraść, ale nie mają wyboru

Dodano:
fot. sxc
Z badania „TV & Video Consumer Trends 2012", przygotowanego przez Ericsson ConsumerLab wynika, że większość konsumentów nie chce nielegalnie zdobywać treści wideo. Problemem to dla nich brak odpowiedniej alternatywy – pisze „Rzeczpospolita”.
Przeciętny konsument nie ma w sobie nic z pirata i nie chce korzystać z nielegalnych treści wideo. Często odbiorcy nie mają jednak żadnej zgodnej z prawem alternatywy lub legalna oferta jest wyjątkowo nieatrakcyjna. Z perspektywy statystycznego internauty legalna oferta jest korzystna, gdy umożliwia łatwy dostęp do dużej bazy plików wideo, jest na bieżąco aktualizowana, pozwala na wiele sposobów płacenia za treści (pay-per-view, subskrypcja, pre-paid, reklamy), jest dostępna na preferowanym przez użytkownika urządzeniu oraz jest atrakcyjna cenowo.

Eb, rp.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...