Biedronka się nie zmieni?

Dodano:
fot. bierdonka.pl
Członek rady nadzorczej Jeronimo Martins Polska Lesław Kański zaprzeczył plotkom, że sieć Biedronka zaczyna się różnicować, dostosowując się do danej lokalizacji i oczekiwań konsumentów. - Biedronka na pewno nie będzie szła w kierunku multiformatowości - zaznaczył w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
- W sieci znajdują się co prawda sklepy o różnych powierzchniach, ale wynika z przypadku oraz lokalizacji - powiedział Lesław Kański. Przypomniał, że Biedronka kupiła sklepu od sieci Plus, które mają 1100 metrów kw. powierzchni, ale ma tez sklepy o powierzchni 800 metrów. Zaznaczył, że wszystkie sklepy mają ten sam asortyment.

 - Mamy też sklepy, w różnych lokalizacjach, które są atrakcyjne dla klientów i dla nas, a które mają ponad 400 metrów kw. powierzchni. Nie chcemy z nich zrezygnować - dodał. - Na pewno firma nie pójdzie w kierunku multiformatów, bo to już przerobiła. Nie ma do tego powrotu - ocenił. 

eb, portalspozywczy.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...