ING Bank reklamodawcą roku
Jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznało tytuł Reklamodawcy Roku ING Bankowi Śląskiemu. Bank otrzymał także srebrne wyróżnienie za najlepszą kampanię oraz dwa złote wyróżnienia za spoty reklamowe w kategorii usługi finansowe.
Organizatorem Polskiego Konkursu Reklamy jest Klub Twórców Reklamy. ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody:
- Tytuł REKLAMODAWCY ROKU,
- SREBRO w kategorii KAMPANIA, za kampanię Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny,
- ZŁOTO w kategorii REKLAMA FILM - TV/CINEMA USŁUGI FINANSOWE, za spot Zygfryd", emitowany w ramach kampanii Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny,
- ZŁOTO w kategorii REKLAMA FILM - TV/CINEMA USŁUGI FINANSOWE, za spot Włóczka, emitowany w ramach kampanii Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny.
Nagrody dla ING Banku Śląskiego bardzo nas cieszą. Są dowodem na to, że kreatywność i dobre rezultaty sprzedażowe mogą iść w parze. Do konkursu zostało zgłoszonych wiele oryginalnych kampanii non-profit i niszowych projektów. Jak widać masowa kampania, mająca na celu sprzedaż produktu bankowego, również może z nimi skutecznie konkurować - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano 117 nominacji oraz 53 brązowe nagrody, 18 srebrnych i 18 złotych. Prace oceniało 74-osobowe jury, którego obradom przewodniczył Kot Przybora, dyrektor i współzałożyciel agencji PZL. Wyróżnienia zostały wręczone 23 kwietnia br. podczas gali w Teatrze Polskim w Warszawie.
W ubiegłorocznym konkursie KTR ING Bank Śląski zdobył złoto w kategoriach Kampania i Reklama - film internetowy oraz brąz w kategorii Reklama film tv. Wszystkie nagrodzone spoty banku można obejrzeć na portalu YouTube: http://www.youtube.com/ingbsk.