Jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznało tytuł Reklamodawcy Roku ING Bankowi Śląskiemu. Bank otrzymał także srebrne wyróżnienie za najlepszą kampanię oraz dwa złote wyróżnienia za spoty reklamowe w kategorii usługi finansowe.
Organizatorem Polskiego Konkursu Reklamy jest Klub Twórców Reklamy. ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody:
- Tytuł REKLAMODAWCY ROKU,
- SREBRO w kategorii KAMPANIA, za kampanię Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny,
- ZŁOTO w kategorii REKLAMA FILM - TV/CINEMA USŁUGI FINANSOWE, za spot Zygfryd", emitowany w ramach kampanii Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny,
- ZŁOTO w kategorii REKLAMA FILM - TV/CINEMA USŁUGI FINANSOWE, za spot Włóczka, emitowany w ramach kampanii Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny.
Nagrody dla ING Banku Śląskiego bardzo nas cieszą. Są dowodem na to, że kreatywność i dobre rezultaty sprzedażowe mogą iść w parze. Do konkursu zostało zgłoszonych wiele oryginalnych kampanii non-profit i niszowych projektów. Jak widać masowa kampania, mająca na celu sprzedaż produktu bankowego, również może z nimi skutecznie konkurować - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano 117 nominacji oraz 53 brązowe nagrody, 18 srebrnych i 18 złotych. Prace oceniało 74-osobowe jury, którego obradom przewodniczył Kot Przybora, dyrektor i współzałożyciel agencji PZL. Wyróżnienia zostały wręczone 23 kwietnia br. podczas gali w Teatrze Polskim w Warszawie.
W ubiegłorocznym konkursie KTR ING Bank Śląski zdobył złoto w kategoriach Kampania i Reklama - film internetowy oraz brąz w kategorii Reklama film tv. Wszystkie nagrodzone spoty banku można obejrzeć na portalu YouTube: http://www.youtube.com/ingbsk.