Awaria w PKO BP. Klienci mają problemy z odzyskaniem pieniędzy
Dodano:
Klienci banku PKO BP oraz bankomatów Euronet mają duży problem z odzyskaniem swoich pieniędzy. W piątek 8 listopada doszło do awarii i od tamtej pory są utrudnienia. W niektórych przypadkach klienci będą musieli złożyć pisemną reklamację - informuje kontakt24.tvn24.pl.
-Wypłacałam w sobotę pieniądze i oczywiście zostały zablokowane. Zostałam na weekend bez kasy. Dzisiaj zaksięgowano wypłatę. Reklamacja złożona, mam czekać 60 dni. Paranoja - napisała jedna z klientek banku. Problemu dotyczą także osób, które próbowały wypłacić pieniądze z bankomatów Euronet.
- Mam ten sam problem, w piątek próbowałam pobrać 900 zł w sieci bankomatów Euronet. Pieniądze mam zaksięgowane a ja nawet ich w ręce nie miałam. Ile można czekać na swoje ciężko zapracowane pieniądze - żali się kolejna klientka.
Aneta Styrnik-Chaber z biura prasowego PKO B poinformowała o tym, że środki, które zostały złożone pomimo niezrealizowanych operacji kredytowych w czasie trwania awarii zostały automatycznie anulowane.
- W przypadku, kiedy rachunek został obciążony (tzn. transakcja została zaksięgowana), konieczne jest złożenie przez klienta reklamacji np. poprzez Infolinię Banku - staramy się je rozpatrywać najszybciej jak to jest możliwe. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie, również w zakresie ewentualnych rekompensat - dodała Styrnik-Chaber.
dż, kontakt24.tvn24.pl
- Mam ten sam problem, w piątek próbowałam pobrać 900 zł w sieci bankomatów Euronet. Pieniądze mam zaksięgowane a ja nawet ich w ręce nie miałam. Ile można czekać na swoje ciężko zapracowane pieniądze - żali się kolejna klientka.
Aneta Styrnik-Chaber z biura prasowego PKO B poinformowała o tym, że środki, które zostały złożone pomimo niezrealizowanych operacji kredytowych w czasie trwania awarii zostały automatycznie anulowane.
- W przypadku, kiedy rachunek został obciążony (tzn. transakcja została zaksięgowana), konieczne jest złożenie przez klienta reklamacji np. poprzez Infolinię Banku - staramy się je rozpatrywać najszybciej jak to jest możliwe. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie, również w zakresie ewentualnych rekompensat - dodała Styrnik-Chaber.
dż, kontakt24.tvn24.pl