Nowy lider sprzedaży luksusowych aut 2014 roku?
Dodano:
W ciągu stycznia i lutego 2014 r. Audi, należące do koncernu Volkswagen, przegonił głównego rywala, BMW i dostarczywszy najwięcej aut do salonów, został liderem sprzedaży w swoim segmencie.
Jak wynika z danych obu niemieckich firm, Volkswagen przez dwa miesiące nowego roku sprzedał 242 400 pojazdów i zdystansował BMW o 383 sztuki. W tym samym okresie 2013 r. Audi przegrywało o 429 samochodów. BMW pozycję lidera dzierżył od dziewięciu lat.
Awans Audi świadczy o rosnącej konkurencji na rynku samochodów luksusowych. Trzecim największym graczem jest Mercedes, który w ostatnich miesiącach procentowo rósł szybciej niż jego więksi rywale.
- Konkurencja w segmencie premium jest ostrzejsza niż kiedykolwiek - komentuje Robert Stadler, prezes Audi, które jeszcze nigdy nie było na pierwszym miejscu rocznej sprzedaży aut, jednak, jak mówi Stadler, nie interesuje go tymczasowy wzrost. - Jesteśmy skoncentrowani na dalszym wzroście - zapewnia.
DK, Parkiet
Awans Audi świadczy o rosnącej konkurencji na rynku samochodów luksusowych. Trzecim największym graczem jest Mercedes, który w ostatnich miesiącach procentowo rósł szybciej niż jego więksi rywale.
- Konkurencja w segmencie premium jest ostrzejsza niż kiedykolwiek - komentuje Robert Stadler, prezes Audi, które jeszcze nigdy nie było na pierwszym miejscu rocznej sprzedaży aut, jednak, jak mówi Stadler, nie interesuje go tymczasowy wzrost. - Jesteśmy skoncentrowani na dalszym wzroście - zapewnia.
DK, Parkiet