Zgłoszenia do Konkursu Dyrektora Marketingu Roku przedłużone do 14 maja
Mediarun, organizator konkursu DMR, przedłuża termin nadsyłania zgłoszeń do 14 maja 2014 roku. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na oficjalnej Gali 29 maja.
Ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest nagradzanie najlepszych marketerów w Polsce, którzy wyróżniają się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem w działaniach marketingowych, przyczyniając się do rozwoju firmy bądź instytucji, dla której pracują. Kapituła spośród zgłoszonych przez firmy i instytucje propozycji w dwu etapowym głosowaniu wybierze zwycięzców na podstawie dokonań w 2013 roku.
Kapituła przyzna 3 nagrody główne: Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Firmy, Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Instytucje i organizacje oraz po raz pierwszy w historii Konkursu, Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Nagroda Zespołowa.
Formuła Konkursu przewiduje również nagrody Osobowości Marketingu Roku w następujących kategoriach:
Launch / Rebranding Roku
Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych
Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie
Thinking outside the box
Młody wilk - Odkrycie roku
Wyjątkowa efektywność społeczna
Głosowanie Kapituły nad pracami kandydatów przebiegać będzie w dwóch etapach. W pierwszym, członkowie Kapituły dokonają indywidualnie selekcji nadesłanych zgłoszeń. W drugim, podczas spotkania 21 maja br., odbędzie się głosowanie członków Kapituły, w wyniku którego wyłonieni zostaną zwycięzcy IV edycji Konkursu.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie konkursu http://mediarun.com/awards/
Fundatorem nagród dla laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 jest firma Wittchen.
Nagrodę specjalną dla zdobywcy Grand Prix w Konkursie na Dyrektora Marketingu Roku 2013 funduje Dom Produkcyjny Makata Creative Group.