Mediarun, organizator konkursu DMR, przedłuża termin nadsyłania zgłoszeń do 14 maja 2014 roku. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na oficjalnej Gali 29 maja.
Ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest nagradzanie najlepszych marketerów w Polsce, którzy wyróżniają się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem w działaniach marketingowych, przyczyniając się do rozwoju firmy bądź instytucji, dla której pracują. Kapituła spośród zgłoszonych przez firmy i instytucje propozycji w dwu etapowym głosowaniu wybierze zwycięzców na podstawie dokonań w 2013 roku.
Kapituła przyzna 3 nagrody główne: Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Firmy, Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Instytucje i organizacje oraz po raz pierwszy w historii Konkursu, Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Nagroda Zespołowa.
Formuła Konkursu przewiduje również nagrody Osobowości Marketingu Roku w następujących kategoriach:
Launch / Rebranding Roku
Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych
Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie
Thinking outside the box
Młody wilk - Odkrycie roku
Wyjątkowa efektywność społeczna
Głosowanie Kapituły nad pracami kandydatów przebiegać będzie w dwóch etapach. W pierwszym, członkowie Kapituły dokonają indywidualnie selekcji nadesłanych zgłoszeń. W drugim, podczas spotkania 21 maja br., odbędzie się głosowanie członków Kapituły, w wyniku którego wyłonieni zostaną zwycięzcy IV edycji Konkursu.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie konkursu http://mediarun.com/awards/
Fundatorem nagród dla laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 jest firma Wittchen.
Nagrodę specjalną dla zdobywcy Grand Prix w Konkursie na Dyrektora Marketingu Roku 2013 funduje Dom Produkcyjny Makata Creative Group.