Proszek do prania? Polacy wolą kapsułki
   
         
         Dodano:
            
             
    
            
    Kurczy się rynek detergentów - pisze "Puls Biznesu". 
    
       
      
     
         
     
        
      
              
    Gazeta informuje, że nowe kategorie zwiększają udziały w runku detergentów. Markus Raunig, dyrektor zarządzający działem środków piorących i czystości w firmie Henkel Polska, tłumaczy, że winna jest kompaktyzacja proszków do prania, czyli ich sprzedaż w bardziej skondensowanej formie.  
  
Malwina Haggard, specjalistka firmy Nielsen potwierdza, że sprzedaż proszków kurczy się najbardziej. Najszybciej rozwijającym się segmentem są natomiast kapsułki do prania. Wprowadzone na polski rynek w połowie 2012 r. zdobyły wartościowe udziały rynkowe powyżej 8 proc.
  
Puls Biznesu
  
          
    
   
                      
    
                   
   
       
        
      
        
Malwina Haggard, specjalistka firmy Nielsen potwierdza, że sprzedaż proszków kurczy się najbardziej. Najszybciej rozwijającym się segmentem są natomiast kapsułki do prania. Wprowadzone na polski rynek w połowie 2012 r. zdobyły wartościowe udziały rynkowe powyżej 8 proc.
Puls Biznesu