Polacy wolą rodzime kosmetyki
Dodano:
Polacy dużo chętniej niż sąsiedzi sięgają po kosmetyki rodzimych marek. Choć w innych krajach europejskich światowe marki mają po 80 proc. rynku, w Polsce udało im się zdobyć jedynie połowę - podaje "Gazeta Wyborcza".
W okresie PRL Polska specjalizowała się w produkcji kosmetyków. Po 1989 roku ludzie, który już znali się na branży zaczęli budować potęgę własnych marek.
Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego szacuje też, że międzynarodowe marki, które produkują w Polsce swoje kosmetyki z roku na rok zarabiają więcej na eksporcie. W 2013 r. wyniósł on 2,36 mld euro.
"Gazeta Wyborcza"
Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego szacuje też, że międzynarodowe marki, które produkują w Polsce swoje kosmetyki z roku na rok zarabiają więcej na eksporcie. W 2013 r. wyniósł on 2,36 mld euro.
"Gazeta Wyborcza"