Do czego najczęściej wykorzystujemy smartfony?
Dodano:
Na dworze smartfony wykorzystywane są przede wszystkim do słuchania muzyki (65%). Wpływ ma na to m.in wzrost popularności serwisów streamingowych, takich jak Spotify, Deezer oraz coraz częstsze korzystanie ze smartfonów podczas aktywności sportowych, ze szczególnym uwzględnieniem biegania.
Na drugim miejscu znalazło się wysyłanie wiadomości (49%). Mimo że SMS pozostaje w tej dziedzinie zdecydowanym liderem, wraz ze wzrostem popularności internetu mobilnego stopniowo rośnie również odsetek użytkowników korzystających z komunikatorów (Instant Messaging). To właśnie kontakt przez IM jest obecnie preferowany wśród posiadaczy smartfonów.
Odsetek użytkowników grających w gry na smartfonach i tabletach przynajmniej kilka razy tygodniowo jest zbliżony, wynosi odpowiednio 40% i 41%. Dotyczy to zarówno grania w domu, jak i poza nim.
Zaskakująca jest natomiast dysproporcja dotycząca przeglądania internetu. 22% uczestników badania twierdzi, że surfuje po internecie będąc na dworze. To ponad cztery razy mniej niż podczas przebywania w domu (93%).
Konsumenci zawsze dążą do korzystania z bardziej nowoczesnych rozwiązań. Kiedy poznają zalety płynące z wykorzystywania technologii 4G i LTE, zaczną w większym stopniu wykorzystywać internet poza domem, również przy aktywnościach dotychczas wykonywanych w swoich „czterech ścianach” – mówi Katarzyna Pąk - dyrektor d/s marketingu i komunikacji w firmie Ericsson.
Raport „The Indoor Influence” opisuje zwyczaje europejskich użytkowników komputerów i urządzeń mobilnych w zależności od miejsca w którym przebywają.
Infowire.pl
Odsetek użytkowników grających w gry na smartfonach i tabletach przynajmniej kilka razy tygodniowo jest zbliżony, wynosi odpowiednio 40% i 41%. Dotyczy to zarówno grania w domu, jak i poza nim.
Zaskakująca jest natomiast dysproporcja dotycząca przeglądania internetu. 22% uczestników badania twierdzi, że surfuje po internecie będąc na dworze. To ponad cztery razy mniej niż podczas przebywania w domu (93%).
Konsumenci zawsze dążą do korzystania z bardziej nowoczesnych rozwiązań. Kiedy poznają zalety płynące z wykorzystywania technologii 4G i LTE, zaczną w większym stopniu wykorzystywać internet poza domem, również przy aktywnościach dotychczas wykonywanych w swoich „czterech ścianach” – mówi Katarzyna Pąk - dyrektor d/s marketingu i komunikacji w firmie Ericsson.
Raport „The Indoor Influence” opisuje zwyczaje europejskich użytkowników komputerów i urządzeń mobilnych w zależności od miejsca w którym przebywają.
Infowire.pl