Awaria w PKO BP. Są problemy z wykonywaniem przelewów i logowaniem

Dodano:
Płatność kartą Źródło: Fotolia
Klienci PKO BP mogą mieć problemy z dokonywaniem płatności za pomocą telefonów. Jak wynika z danych z portalu downdetector.pl, problem dotyka wielu osób. „Rzeczywiście są utrudnienia w działaniu IKO” – przyznaje bank.

Klienci banku PKO BP zgłaszają problemy z działaniem aplikacji mobilnej. Cześć nie może się do niej zalogować, inni mają duże trudności z wykonaniem płatności. Z samego rana oficjalne konto banku odpowiedziało na jeden z twittów zaniepokojonego klienta, który zamieścił zrzut ekranu z niedziałającej aplikacji. Bank poinformował, że sprawę sprawdzi. W innym twicie przyznano, że „Rzeczywiście są utrudnienia w działaniu IKO. Przepraszamy, pracujemy nad rozwiązaniem problemu”. czytamy. Dodano jednak, że problem nie dotyczy płatności kartami i dostępu do bankowości internetowej. „Wszystkie karty płatnicze oraz serwisy internetowe iPKO i Inteligo działają” dodano.

Najwięcej zgłoszeń dotyczących problemów z dostępem zgłaszano między 5 rano a 8:30.

„Aplikacja IKO działą już prawidłowo - zapraszamy do korzystania. Jeszcze raz przepraszamy za kłopoty” twierdzi bank, ale część klientów nadal narzeka na problemy z dostępem do usług.

Jak wynika ze statystyk downdetector.pl, coraz mniej osób zgłasza problemy z dostępem do usługi. Bank również przekonuje, że usługa działa już normalnie.

Źródło: downdetector.pl / twitter
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...