Klienci banku PKO BP zgłaszają problemy z działaniem aplikacji mobilnej. Cześć nie może się do niej zalogować, inni mają duże trudności z wykonaniem płatności. Z samego rana oficjalne konto banku odpowiedziało na jeden z twittów zaniepokojonego klienta, który zamieścił zrzut ekranu z niedziałającej aplikacji. Bank poinformował, że sprawę sprawdzi. W innym twicie przyznano, że „Rzeczywiście są utrudnienia w działaniu IKO. Przepraszamy, pracujemy nad rozwiązaniem problemu”. – czytamy. Dodano jednak, że problem nie dotyczy płatności kartami i dostępu do bankowości internetowej. „Wszystkie karty płatnicze oraz serwisy internetowe iPKO i Inteligo działają” – dodano.
Najwięcej zgłoszeń dotyczących problemów z dostępem zgłaszano między 5 rano a 8:30.
„Aplikacja IKO działą już prawidłowo - zapraszamy do korzystania. Jeszcze raz przepraszamy za kłopoty”– twierdzi bank, ale część klientów nadal narzeka na problemy z dostępem do usług.
Jak wynika ze statystyk downdetector.pl, coraz mniej osób zgłasza problemy z dostępem do usługi. Bank również przekonuje, że usługa działa już normalnie.