Sprzedadzą nazwę Stadionu Narodowego sponsorowi

Dodano:
Stadion Narodowy (fot. Przemysław Jahr/Wikipedia/CC)
Sprzedaż nazwy Stadionu Narodowego sponsorowi ma przynieść 50 milionów złotych zysku. Spółka PL.2012+ zarządzająca Stadionem Narodowym uruchomiła procedurę sprzedaży nazwy - podaje Wyborcza.pl.
Równo rok temu murawa Stadionu Narodowego została zalana. Wstrzymano wtedy procedurę sprzedaży nazwy. Od tej pory na warszawskim stadionie odbyły się koncerty Depeche Mode i Paula McCartney'a, Warszawskie Targi Książki oraz trzy mecze piłkarskiej reprezentacji Polski.

Zarządcy Stadionu Narodowego chcą rozpisać konkurs na sponsora. Miałby on płacić po 10 milionów złotych rocznie przez co najmniej 5 lat.

Sprzedaż nazwy sponsorowi nie oznacza jednak rezygnacji ze słowa "Narodowy". Sponsor ma zostać wybrany na wiosnę 2014 roku.

ja, "Gazeta Wyborcza"
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...