Sprzedadzą nazwę Stadionu Narodowego sponsorowi

Sprzedadzą nazwę Stadionu Narodowego sponsorowi

Dodano:   /  Zmieniono: 
Stadion Narodowy (fot. Przemysław Jahr/Wikipedia/CC) 
Sprzedaż nazwy Stadionu Narodowego sponsorowi ma przynieść 50 milionów złotych zysku. Spółka PL.2012+ zarządzająca Stadionem Narodowym uruchomiła procedurę sprzedaży nazwy - podaje Wyborcza.pl.
Równo rok temu murawa Stadionu Narodowego została zalana. Wstrzymano wtedy procedurę sprzedaży nazwy. Od tej pory na warszawskim stadionie odbyły się koncerty Depeche Mode i Paula McCartney'a, Warszawskie Targi Książki oraz trzy mecze piłkarskiej reprezentacji Polski.

Zarządcy Stadionu Narodowego chcą rozpisać konkurs na sponsora. Miałby on płacić po 10 milionów złotych rocznie przez co najmniej 5 lat.

Sprzedaż nazwy sponsorowi nie oznacza jednak rezygnacji ze słowa "Narodowy". Sponsor ma zostać wybrany na wiosnę 2014 roku.

ja, "Gazeta Wyborcza"