Zmiany w logowaniu do dużego banku. Klienci będą mieli pełny dostęp z sieci
O planowanych zmianach Bank Millennium poinformował na swojej stronie internetowej. „Zachowaj czujność. Planujemy zmianę adresu strony logowania” – czytamy w komunikacie tej instytucji finansowej. Bank zamierza wkrótce zmienić adres strony, na której klienci logują się do Millenetu. Zmianie ulegnie też domena w adresie strony. Pierwsze zmiany już są widoczne, odświeżony został wygląd strony głównej.
Millennium Bank wprowadza zmiany. Ma być szybciej, wygodniej i bezpieczniej
Obecnie klienci logują się do swoich kont na stronie www.bankmillennium.pl, klikając w kolejne zakładki, ale już wkrótce adres strony logowania zostanie zmieniony na login.bankmillennium.pl. Modyfikacja w usługach bankowości elektronicznej ma zapewnić klientom banku pełny dostęp do konta oraz innych produktów za pośrednictwem internetu.
Bank poinformował także, że zmianie nie ulegną kolejne kroki logowania ani wymagane dane (Millekod, Hasło 1 i 2 znaki identyfikatora). Nie zmieni się także wygląd strony po zalogowaniu do Millenetu. Bez zmian pozostaje adres strony głównej.
Klienci banku zadowoleni ze zmian
Na zmiany z niecierpliwością czekają klienci tego banku. Ich zdaniem duży wpływ na modyfikacje mogły mieć kwestie bezpieczeństwa, gdyż oszuści często podszywają się zarówno pod Bank Millennium, jak i inne znane marki. „Uważaj na fałszywe strony” – zaznaczają przedstawiciele banku w komunikacie i przypominają o bezpiecznych zasadach podczas logowania.
„Pamiętaj, o zmianach w logowaniu nie informujemy w wiadomościach e-mail, a wyłącznie w kanałach banku. Nie wysyłamy też linków w SMS-ach” – dodają w dalszej części wpisu.
Inne banki wprowadziły zmiany w tym roku
Millennium Bank to kolejna instytucja finansowa, która wprowadziła w ostatnich miesiącach zmiany dla swoich klientów. Od 1 czerwca wprowadzone zostały zmiany dla klientów największego polskiego banku. PKO BP wprowadził w życie nową taryfę prowizji i opłat. Ujednolicono opłaty za korzystanie z kont i kart.
Od 1 lipca nowości i zmiany w ofercie wprowadził też Santander Bank Polska. Z kolei ING Bank Śląski pod koniec sierpnia zmienił niektóre opłaty i prowizje na swoje usługi. Zmiany dotyczą głównie opłat za korzystanie z kart do kont oraz wypłat gotówki kartami debetowymi i BLIKIEM. Nie dotyczą konta PRP.