Google kontra Apple - wojna na tablety

Dodano:
Fot. Apple
Kiedy 27 stycznia Apple prezentował w San Francisco iPada, spece od marketingu firmy Google już mieli przygotowaną odpowiedź na rzucone wyzwanie. Big G (Duże G) ma być szybszy, lepszy, a może nawet tańszy.
Największą zaletą Big G ma być multitasking (wielozadaniowość), który tylko w ograniczonym zakresie oferuje tablet Apple. Jak zapowiada Google, nowy produkt umożliwi jednoczesne słuchanie muzyki, przeglądanie stron internetowych, ściąganie plików i obróbkę zdjęć. Co więcej, dla Big G nie będzie problemem równoległe obsługiwanie kilku aplikacji. Czyżby Google chciał stworzyć mikrokomputer zamknięty w tabletowej obudowie?

Sceptycy twierdzą, że projekt pozostanie na papierze. Tak wygórowane wymagania nie mogą zostać spełnione, jeżeli urządzenie ma mieć konkurencyjną wobec iPada cenę. Ten kosztuje dziś w USA 499 dolarów. Ponadto pomysł Google będzie potrzebował jeszcze sporo czasu, aby przejść do fazy produkcji.

PP
La Repubblica

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...