Awaria UPC. Klienci masowo zgłaszają usterki

Awaria UPC. Klienci masowo zgłaszają usterki

UPC
UPC Źródło: Shutterstock / Judith Linine
W ostatnich godzinach znacząco wzrosła liczba usterek zgłaszanych przez klientów UPC.

W ostatnich 24 godzinach użytkownicy UPC zgłosili wielokrotnie więcej awarii niż zazwyczaj. Widać to na wykresie serwisu Downdetector.pl. Pokazuje on zgłoszenia o problemach przesłane w ciągu ostatnich 24 godzin w porównaniu ze zwykłą ilością zgłoszeń wg pory dnia. „Downdetector raportuje zdarzenie, gdy liczba zgłoszeń o problemie jest znacząco większa niż zwykła ilość zgłoszeń dla danej pory dnia” – czytamy w wyjaśnieniu.

UPC

To nie pierwsza taka sytuacja w tym miesiącu. W połowie czerwca problemy z dostępem do internetu i sporadycznie telewizji mieli klienci w kilku dużych miastach. Usterki zgłosili użytkownicy m.in. z Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Lublina i okolic Katowic.

UPC Polska posiada ponad 1,5 mln abonentów. Należąca do Grupy iliad spółka P4, która jest operatorem sieci Play, poinformowała 22 września o przejęciu 100 proc. udziałów w UPC Polska, czyli firmie, która dostarcza telewizję kablową i internet do milionów klientów w całej Polsce. Strony podały, że transakcja została wyceniona na 7 miliardów złotych. Na początku kwietnia tego roku Play sfinalizował transakcję przejęcia UPC Polska. Kilka tygodni później firmy ogłosiły wspólną ofertę, która ma lepiej zintegrować klientów obu operatorów.

Czytaj też:
Ogromne przejęcie na rynku telekomunikacji. Właściciel sieci Play kupił UPC Polska. Zapowiada przyspieszenie inwestycji

Źródło: Downdetector.pl